1400-02-26 12:58
542
0
74610
معاون تبلیغات اسلامی گلستان:

تواصی به حضور در انتخابات سیلی به نظام سلطه است

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: اراده و عزم ملی و تحقق زنجیره تواصی به مشارکت حداکثری در انتخابات، سیلی ملت به جریان نفوذ و سلطه است.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگارما، اظهارکرد: با توجه به اینکه در آستانه فرارسیدن یکی از مهم‌ترین انتخابات تاریخ نظام اسلامی با محوریت ترسیم جلوه‌های باشکوه مردم سالاری دینی براساس اندیشه امامین انقلاب اسلامی و بر پایه حضور و مشارکت مردم بصیر، دشمن شناس و لحظه شناس ایران هستیم، بسترسازی و گفتمان سازی حضور حداکثری در این خصوص از مهم‌ترین وظایف همه دلدادگان به حریم امام و شهدا در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: این نهاد انقلابی به عنوان بازوی فرهنگی و تبلیغی امام امت، رصد و مقابله هوشمندانه با جریانات ضاله انحرافی و همچنین تبیین، تبلیغ و ترویج اسلام ناب و گفتمان سازی تحقق فرمایشات امامین انقلاب اسلامی را در تمامی زمینه‌ها بویژه با محوریت حضور حداکثری در انتخابات را یک تکلیف ذاتی می‌داند.

وی اضافه کرد: در این راستا این نهاد، با نگاه تبیین شاخصه‌ها در انتخاب اصلح و حضور حداکثری و بدون هیچ گونه نگاه جناحی از همه ظرفیت‌ها اعم از جامعه نخبگانی، شبکه‌های تبلیغی، رسانه‌ای و تشکل‌های دینی استفاده می‌کند.

دیلمی، اراده و عزم ملی و تحقق زنجیره تواصی به مشارکت حداکثری در انتخابات را سیلی دیگر ملت غیور ایران اسلامی به جریان نفوذ و سلطه و نفاق دانست و افزود: ملت شهیدپرور، غیور ایران اسلامی، به ویژه جوانان بار دیگر تصویر هوشمندانه و مقتدرانه نگاه انقلابی خود در دفاع از دستاوردهای شکوهمند نظام اسلامی را با حضور باشکوه در پای صندوق‌های رأی به جهانیان، ترسیم و نظام سلطه و شیاطین عالم را مأیوس تر خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.