1394-10-09 19:51
2202
0
25306
حزب توسعه و عدالت در گلستان فعال می شود؛

جبهه ایستادگی به دنبال لیست 7 نفره در گلستان / قدسیه آبشناس گزینه احتمالی در گرگان و آق قلا

حزب توسعه و عدالت  به دنبال تهیه لیست 7 نفره برای استان گلستان می باشد  و فعلا به نظر می رسد در گرگان بر روی قدسیه آبشناس نظر دارند.

به گزارش گلستان ما به نقل از سلام گلستان ؛ حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی از احزاب فعال در سپهر سیاست جمهوری اسلامی ایران است که قاطبه افراد آن را اصولگرایان و اصلاح طلبان معتدل و وفادار به نظام تشکیل می دهند .

این حزب به لحاظ تفکر به دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نزدیک است و در سال 88 و انتخابات مجلس سال 90 نیز از این گروه و نامزدهایش حمایت کرد.

دبیر کل فعلی این حزب دکتر عبدالحسین روح الامینی است و در حال حاضر نیز مثل سایر احزاب و گروهها ، با توجه به نزدیکی به انتخابات مجلس تحرکاتی را در استانها از جمله استان گلستان آغاز کرده اند .

شنیده ها حاکیست این حزب به دنبال تهیه لیست 7 نفره برای استان گلستان می باشد یعنی برای تمام شهرها و حوزه های انتخابیه استان گلستان و فعلا به نظر می رسد در گرگان بر روی قدسیه آبشناس نظر دارند.

این حزب در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 و مجلس 90 در قامت "جبهه ایستادگی" ظهور کرد .

در فروردین سال 88 شورای 40 نفر این حزب از سراسر کشور تشکیل شد که از استان گلستان افرادی چون حسین حقیقی ، سید سبحان حسینی و اسماعیل گرزین در آن حضور داشتند .

همچنین جبهه ایستادگی و حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی در مجلس سال 90 در استان گلستان در حوزه رامیان و آزادشهر از دکتر صابری ، در حوزه علی آباد کتول از رحمت الله نوروزی ، در حوزه گرگان از قدسیه آبشناس و عیسی امامی و در حوزه مینودشت و کلاله از سید نجیب حسینی حمایت کرده بود.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.