1402-04-19 21:06
354
0
85670
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تاکید کرد:

جلسات و کمیسیون‌های بی‌نتیجه زیبنده دولت مردمی نیست

معاون استاندار گلستان گفت: جلسات و کمیسیون‌های بی‌نتیجه تلف کردن وقت و سرمایه انسانی و بیت‌المال است‌ که زیبنده دولت مردمی نیست.

به گزارش گلستان ما؛ سیدعلی مهاجر در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهار کرد:  دولت مردمی انقلابی به دنبال انجام کار تحولی است، کمیسیون‌ها ظرفیت قانونی برای هم‌افزایی و هماهنگی هستند؛ باید از این فرصت برای یک کار تحولی و رسیدن به نقطه مطلوب و موثر برنامه‌ریزی و اقدام کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان  ادامه داد: جلسات و کمیسیون‌های بی‌نتیجه که مردم در کف جامعه آن‌را احساس نکنند، تلف کردن وقت و سرمایه انسانی بیت‌المال است‌ که زیبنده دولت مردمی نیست.

مهاجر بیان کرد: خلا و ضعف کارگروه‌ها را می‌توان با موضوع سپاری و وصول نتیجه در کمیسیون، برطرف کرد هم‌چنین ایجاد یک قرارگاه عملیاتی مانند قرارگاه شهید موسوی در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر نیز می‌تواند این خلا را پوشش دهد.

وی متذکر شد: نگاه‌مان در ابتدا این نیست که با قاچاقچی طرف هستیم، مطمئنا اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مناسب مصادیق قاچاق به مردم، می‌تواند موجب کاهش جرایم در این حوزه شود.

این مقام مسئول ابراز داشت: با وجود این‌که آرد و نان از مصادیق قاچاق نیست، ورود کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و استفاده از ظرفیت این کمیسیون در حل مشکل آرد و نان و شلوغی نانوایی‌ها جای تشکر و قدردانی دارد.

انتهای خبر/4202

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.