1399-10-14 22:40
802
0
72459
استاندار گلستان:

جلسه ستاد مناسب‌سازی گلستان لغو شد /عدم حضور مدیران در جلسات به وزارتخانه متبوع گزارش خواهد شد

استاندار گلستان امروز با لغو جلسه ستاد مناسب‌سازی استان، گفت: عدم حضور مدیران در جلسات به وزارتخانه متبوع گزارش خواهد شد

به گزارش گلستان ما؛ جلسه هماهنگی و پیگیری ستاد مناسب‌سازی استان گلستان که قرار بود امروز در سالن شهید رجایی استانداری گلستان برگزار شود، به دستور استاندار لغو شد.

ستاد مناسب سازی دارای ۱۰ عضو از مدیران دستگاه های اجرایی و دو عضو از انجمن معلولان بودند که در جلسه امروز فقط پنج مدیر و دو عضو انجمن حضور داشتند.

هادی حق‌شناس در حاشیه این جلسه، گفت:  با توجه به اهمیت موضوع کمیته مناسب‌سازی و عدم حضور برخی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی عضو این ستاد استان جلسه از حدنصاب خود پایین‌تر بوده و آن را لغو اعلام می‌کنم.

وی تصریح کرد: این جلسه در هفته بعد با حضور تمام مدیران کل عضو و مدعو در همین مکان برگزار خواهد شد که حضور مدیران کل شخصاً الزامی است.

سید مهدی حسینی مدیرکل بهزیستی گلستان بابیان اینکه ستاد مناسب‌سازی دارای ۱۰ عضو مدیرکل دستگاه‌های اجرایی استان و ۲ عضو از انجمن‌های معلولین است. گفت: امروز فقط ۵ مدیرکل و ۲ عضو انجمن حضورداشته و مابقی مدیران معاون یا کارشناس خود را به نمایندگی در جلسه اعلام کرده بودند.

حسینی افزود: متأسفانه به دلیل عدم حضور برخی مدیران در جلسات و عدم اجرای کامل مصوبات جلسات قبل رتبه استان مناسب‌سازی استان را در جایگاه ۲۲ قرار داده که تغییر آن نیازمند همراهی و همدلی تمام متولیان و دستگاه‌های اجرایی استان است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.