1400-02-16 12:09
1337
0
74479
یادداشتی به قلم فعال فرهنگی و اجتماعی استان گلستان؛

جناب وزیر الوزرا؛ راه توبه باز است

فعال فرهنگی اجتماعی استان گلستان: جناب وزیر الوزرا راه توبه همیشه باز است؛ بیا دستان ظریف خود را در دستان مردی از روستای قنات ملک بگذار.

به گزارش گلستان ما؛ حمید رضا فرشید نیا فعال فرهنگی اجتماعی استان گلستان در یادداشتی خطاب به ظریف، نوشت: با تمام احترامی که برای شما قائل هستیم اما بنظر می رسید در بیانات رهبری که ابراز تاسف نمودند غمی نهفته بود؛ این غم همان غیرت و معرفت گمشده در شما نبود!!!خدایی ناکرده نمیخواهیم بگوییم از پشت زدن کار شما بود آری کار همان منافقین بود!!.

البته همه می دانیم شما مقصر نیستی اگر در ۸ سال جنگ تحمیلی حداقل یک روز جبهه هم در کارنامه داشتی دیگر مشکلی نداشتیم که حالا در شب عملیات بیایید و به جای خاکریز دشمن به نیروهای خودی حمله ببرید و بعد از اینکه متوجه شوید که چه خسارتی وارد کردید! بجای اینکه اظهار ندامت و پشیمانی کنید صحبت از کار حرفه ای و یا به قول ما لطیفه و راه گریز پیدا کنید.

آری برادر ما چهل سال شعار مرگ بر منافقین و صدام و سلام بر شهیدان و درود بر رزمندگان اسلام سر دادیم.

اگر به جای زمانی که شما و دولتتان صرف مذاکره کردید؛ فقط ذره ای از وقت را برای حل مشکلات تولید در کشور می گذاشتید و کارخانجات تولیدی یکی پس از دیگری به نورچشمی هایتان حواله نمی شد دیگر شاهد این همه بیکار و وعده های تحقق نیافته نبودیم.

بحث ما منافع شخصی نیست که عده ای همیشه سواره نظام بوده اند و عده ای هم همیشه پیاده نظام بلکه بحث فرهنگ ایثار و شهادت و سردارانی است که در طول تاریخ جان خود را در راه وطن در کفه ترازو گذاشتند و نامی ماندگار در صفحات کتابهای تاریخ از خود بجای گذاشتند.

بحث مکالمات شما همان حرفهای ناگفته ای بود که پس از شهادت سردار سلیمانی در جلسات خصوصی زمزمه می شد و اکنون با زبان بی زبانی از حنجره مردی صادر می شود که چند سال با فرهنگ آنها خو گرفت و از آنجا فقط ظاهر خوب با خنده های ملال آور به سوغات آورد!.

راه توبه همیشه باز است؛ بیا دستان ظریف خود را در دستان مردی از روستای قنات ملک بگذار.

و السلام علی من اتبع الهدی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.