1394-04-26 05:59
870
0
17686
صابری:

جوانان ما به دنبال اجرای منویات مقام معظم رهبری هستند/ دشمنان به دنبال ناامید کردن جوانان ما از انقلاب هستند

نماینده مردم شهرستان آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان ما معتقدند که اصل نظام جمهوری اسلامی مقدس است و قطعا به دنبال اجرای منویات مقام معظم رهبری هستند.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، رضا صابری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: ما بخاطر اینکه از جمله کشورهایی هستیم که یکی از ویژگی هایمان جمعیت جوان کشور است و معمولا هم در سال های انقلاب تلاش دشمنان این بوده است که به نوعی نسل جوان ما را نسبت به انقلاب نا امید بکنند و معمولا در تحلیل های خودشان به سمتی هستند که فاصله ای بین نسل جوان ما و نسل انقلاب ما ایجاد بکنند.

وی افزود: معمولا نگاه مقام معظم رهبری نسبت به جوانان یک نگاه خیلی روشن و امیدوارکننده و در عین حال واقع بینانه است یا همین طور که در فرمایشات مقام معظم رهبری همیشه بوده : ما جوانان خوبی داریم و این جوانان هر روزی که نظام جمهوری اسلامی به آنها نیاز پیدا کند در حمایت از جمهوری اسلامی و نظام اسلامی کوتاهی نخواهند کرد.

صابری ادامه داد: اما دشمنان به دنبال این هستند که دانشجویان کشور و دانش آموزان را به گونه ای نشان بدهند که این ها نسبت به وضعیت موجود نا امید هستند و دچار یاس و افسردگی شدند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه بازهم این نوع گفتمان ها در فضای داخلی و هم توسط برخی از رسانه ها و یا برخی از افراد مطرح می شود، ولی به اعتقاد ما جوانانمان امروز درپی مشکلاتی هستند و مشکلات اقتصادی یکی از مهمترین دغدغه های جوانان ما است.

نماینده مردم آزادشهر در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: جوانان ما نیازهایی دارند که یک نمونه از آنها، مسئله ی ازدواج مطرح هست، ولی هیچ وقت جوانان ما این را به معنای ضعف نظام جمهوری اسلامی نمی دانند و معتقدند که اصل نظام جمهوری اسلامی مقدس است و قطعا به دنبال اجرای منویات مقام معظم رهبری هستند.

وی در پایان تصریح کرد: اعتقاد ما براین است که دولت احتمام بکند و به جامعه کمک بکند که جوانان ما بتوانند مشکلاتشان را حل بکنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.