1394-04-18 10:56
1191
0
17336
امروز تکفیری‌ها مانند موریانه بر جان اسلام افتاده‌اند

حضور مردم در روز قدس موجب رسوایی رژیم صهیونیستی می‌شود

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم هرساله نشان داده‌اند با همت اسلامی و تفکرات انقلابی در صحنه حضور دارند و می‌توانند موجب رسوایی رژیم صهیونیستی شوند.

به گزارش گلستان ما؛ ​حجت‌ الاسلام سید علی طاهری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: این حضور می‌تواند به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) مقدمه فروپاشی این غده سرطانی باشد.

وی بابیان اینکه شرکت در راهپیمایی روز قدس را مانند روزه مهم و واجب می‌دانم، افزود: روز قدس ابتکار بسیار دور و اندیشمندانه حضرت امام( ره) بود.

وی ادامه داد: این نام‌گذاری باعث شد ملت‌های مسلمان و مسلمانان در فضایی که قوانین ظالمانه دنیا اجازه نمی‌دهد به کمک ملت مظلوم فلسطین بیایند و به یک معنا ندای وحدت خود را سر دهند.

حجت‌الاسلام طاهری با اشاره به سایر ملت‌های مظلومی که از طرف اسرائیل و هم‌پیمان‌ها و هم‌فکران اسرائیل تحت‌فشار ظلم هستند، افزود: حضرت امام با ابتکار نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌روز قدس در حقیقت پایه‌گذار حرکت جهانی شدند تا در حقیقت مظلومیت ملت فلسطین و جهان اسلام به دنیا اعلام شود.

وی با تأکید بر اینکه در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کند، تصریح کرد: نتیجه چنین ابتکاری این بود که چهره رژیم صهیونیستی که یک ببر پوشالی بود و همه از آن می‌ترسیدند برای همگان مشخص شود.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه در همه کشورهای دنیا و مسلمانان علاوه بر ملت فلسطین که جانانه مبارزه و مقاومت می‌کنند و ما شاهد جریاناتی مثل نبرد مردم مقاوم غزه با صهیونیست ها هستیم از این رژیم به‌عنوان یک رژیم جلاد کودک کش و منفور یاد می‌کنند.

حجت‌الاسلام طاهری افزود: بی‌آبرویی این رژیم صهیونیستی در دنیا یکی از برکات راهپیمایی روز قدس است و امیدوارم امسال هم شاهد حضور گسترده مردم روزه‌دار باشیم.

وی در خصوص حضور مردم با توجه به مذاکرات هسته‌‌ای افزود: معمولا کسانی که از طرف ایران در صحنه‌های بین‌المللی حضور پیدا می‌کنند همیشه از طرف مردم موردحمایت بوده‌اند.

حجت‌الاسلام طاهری تصریح کرد: مردم با حضور در راهپیمایی ها و با تأکید بر خطوط قرمز، حمایت خودشان از نمایندگان بین‌المللی اعلام کرده‌اند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال هم قطعاً مردم در راهپیمایی روز قدس، یک‌بار دیگر مقاومت خودشان را در مقابل زیاده‌خواهی‌های غرب به‌ویژه کشورهای ۱+۵ نشان خواهند داد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.