1400-03-01 14:43
552
0
74674
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی؛

حضور یک زن در ترکیب هیئت رئیسه/ قالیباف برای ایجاد تغییرات در مجلس عزم خود را جزم کرده است

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی در مجلس گفت: معمولا نمایندگان به دنبال این هستند تا تحول بیشتری را در ترکیب هیئت رئیسه ایجاد کنند، در جایگاه ریاست مجلس تغییری را شاهد نخواهیم بود.

به گزارش گلستان ما، غلامرضا منتظری در رابطه با انتخابات هیئت رییسه مجلس یازدهم در 5 خردادماه گفت: مدت ها قبل از انتخابات هیئت رئیسه نمایندگانی که این توانایی را در خود می بینند تلاش خود را انجام می دهند.

نایب رییس کمییسیون فرهنگی با بیان اینکه نمایندگان علاوه بر بیان انتقادات خود تلاش می کنند تا در گام بعدی انتخاب بهتری داشته باشند خاطرنشان کرد: پیش بینی من این است که در این دوره سیر تکاملی را در ترکیب هیئت رئیسه شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: نمایندگان به دنبال این هستند تا تحول بیشتری را در ترکیب هیئت رئیسه ایجاد کنند، در جایگاه ریاست مجلس تغییری را شاهد نخواهیم بود.

نماینده گرگان و آق قلا ابراز کرد: قالیباف در یک سال گذشته تلاش خود را انجام داد البته نقص ها و کاستی هایی وجود دارد اما در سال گذشته یکی از مسایلی که مجلسی ها را آزار می داد گمانه زنی ها برای ریاست جمهوری قالیباف بود که نهایتا او با شرکت نکردن در انتخابات بزرگوارانه به وحدت و انسجام، کمک بزرگی کرد.

منتظری با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات هیئت رئیسه مجلس، قالیباف برای ایجاد تغییرات در مجلس عزم خود را جزم کرده، گفت: برای حضور یک خانم در ترکیب هیئت رئیسه بحث هایی مطرح می شود و با توجه به توانایی و نقش و جایگاه خانم ها باید در ترکیب هیئت رئیسه از خانم ها استفاده کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.