1394-04-08 08:58
907
0
16817
نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی:

حفظ دستاوردهای هسته‌ای مقابله با زیاده‌خواهی غرب است / تمام منافع نظام و مردم در توافق امضاشده کاملاً باید حفظ‌ شود

عبدالکریم رجبی گفت: حفظ دستاوردهای هسته‌ای مقابله با زیاده‌خواهی غرب است.

به گزارش گلستان ما، عبدالکریم رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه در پیگیری سخنان اخیر رییس‌جمهور در پاسخ به این سؤال که به گفته رییس‌جمهور در همه بخش‌ها شاهد رشد مثبت هستیم. آیا شرایط حاکم بر کشور و معیشت مردم چنین موضوعی را تائید می‌کند و کشور واقعاً از رکود خارج‌شده است؟ گفت: یکی از تعهدات دولت یازدم در حوزه اقتصاد، کنترل تورم و خروج از رکود بود که کنترل تورم تاکنون موفقیت‌آمیز بوده است.

رجبی ادامه داد: معنای کنترل تورم این نیست که قیمت ارزان شده است بلکه رشد فزاینده و سرسام‌آور قیمت کالاها مهارشده است.

رییس مجمع نمایندگان استان گلستان افزود: بر اساس اعلام مراجع آماری به‌ویژه مراکز آمار ایران تورم از 40 به 15 درصد رسیده است که می‌توان گفت دولت یازدهم در این امر موفق بوده است و ما شاهد ثبات قیمت در بازار هستیم.

وی تصریح کرد: کشور از رکود خارج نشده است که در این راه نیز دولت در حال تلاش است و مجلس به‌ویژه کمیسیون اقتصادی هم با تصویب قانون خروج از رکود و قانون بهبود کسب‌وکار با اجرای آن‌ها و تکیه‌بر تولیدات داخلی انشا الله بر این مهم دست پیدا خواهیم کرد.

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که رییس‌جمهور مدام درصدد القای این مسئله بودند که شرایط کشور ازهرجهت بهبودیافته و در خصوص کاستی‌ها هم تأکید داشت که کل حاکمیت باید با دولت همراه باشد. به دنبال انتساب کارهای خوب به دولت و انتساب عدم موفقیت‌ها به عدم همراهی دیگر بخش‌های حاکمیت با دولت، نظر شما دراین‌باره چیست؟ گفت: تأکید مقام معظم رهبری است که دولت و مجلس باید همراه و هم‌زبان باشند و امسال هم به این نام نام‌گذاری شده است برای حل مشکلات بیکاری رکود رونق کسب‌وکار همکاری و همدلی همه دستگاه‌ها لازم و ملزوم یکدیگرند و دولت را که موردحمایت رهبری و بارأی مردم روی کار آمده کمک کرد و الحمدالله همه قوا با پیروی از منویات مقام معظم رهبری تلاش می‌کنند تا اقتصاد مقاومتی که ضامن حل مشکلات اقتصادی است کاملاً جاری و پیاده گردد.

رجبی در خصوص مذاکرات هسته‌ای نیز گفت: شرایط حاکم بر مذاکرات و مذاکره‌کنندگان کشور عزیزمان مورد تائید نظام و بر اساس چهارچوب تعیین‌شده توسط مقام معظم رهبری و شورای امنیت ملی در مقابل غربی‌ها و 5+1 انجام‌وظیفه می‌نمایند.

وی ادامه داد: بارها مقام معظم رهبری آن‌ها را فرزندان انقلاب دانستند و طرف غربی نیز با اعلام نظرها متفاوت و غیراصولی خارج از مذاکرات مواردی را مطرح می‌نماید که مورد اعتماد نیستند و نمایندگان ملت در خانه مردم نیز در تمام مراحل موارد و بندهای قابل‌طرح را رصد می‌نمایند که طرح اخیر مبنی بر الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای مقابله با زیاده‌خواهی غرب است.

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس دغدغه‌های ملت بزرگ و رهنمودهای مقام معظم رهبری و در راستای پاسداری از فناوری هسته‌ای و ارج نهادن به حقوق شهدای هسته‌ای باید توافقی به انجام رسد که در آن خطوط قرمز اعلام‌شده رعایت شود و تمام راه‌های سوءاستفاده دشمن و 5+1 بسته‌شده باشد.

رییس مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: طبیعی است در مذاکرات ژست‌های سیاسی می‌گیرند آنچه مهم است این است که تمام منافع نظام و مردم در توافق امضاشده کاملاً باید حفظ‌شده باشد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.