1402-03-26 15:27
607
0
85386
امام جمعه موقت گرگان تاکید کرد؛

حل معضل کم‌آبی با صرفه‌جویی

امام جمعه موقت گرگان گفت: کشور ایران هم با کمبود آب مواجه بوده و تنها راه مقابله با آن صرفه جویی در مصرف آب است.

به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام محمدقاسم لیوانی در خطبه‌های امروز نماز جمعه گرگان اظهار کرد:  فردا شنبه ۲۷ خرداد مصادف با تشکیل جهاد سازندگی در سال ۵۸ است  و روز یکشنبه نیز روز جهانی بیابان زدایی است و امید است با بر برنامه جایی که دولت انجام میدهد مملکت ما تبدیل به بیابان نشود.

 

امام جمعه موقت گرگان ادامه داد:  دوشنبه ۲۹ خرداد مصادف با درگذشت دکتر علی شریعتی در سال شرکت ۵۶ است  در بیداری جوانان نقش بسیار زیادی در آن دوره داشته است یاد آن را گرامی میداریم.

 

وی بابیان اینکه همچنین در این روز مصادف است با شهادت امام امام جواد علیه السلام است، تاکید کرد:  دیانت واقعی ترغیب و تشویق می نمودند و افراد را از ظاهرسازی، ریا و نقاق نکوهش می کردند.

 

وی با اشاره به سالروز شهادت زائران در حرم امام هشتم(ع) افزود: در سال ۱۳۷۳ با جنایت آمریکا عده‌ای در حرم رضوی به شهادت رسیدند که چهره پلید استکبارگران همانند سال ۱۳۶۰ که جنگ مسلحانه از سوی منافقین چهره آنها در این جنایت برای جهانیان هویدا شد.

 

امام جمعه موقت گرگان با اشاره به سالروز شهادت دکتر چمران در ۳۱ خردادماه ۱۳۶۰ گفت: مرد عارف و دلباخته امام و انقلاب اسلامی خدمات بسیاری قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای آموزش مبارزان در ایران و لبنان داشتند که راهگشای بسیاری بود.

 

وی با اشاره به آغاز هفته صرفه جویی در آب افزود: نه تنها کشور ایران بلکه بسیاری از کشورها سال به سال به سوی کم آبی می روند و با توجه به کمبود بارش ها در حال حاضر بسیاری از کشورها با کمبود آب مواجه هستند.

 

وی اظهار داشت: کشور ایران هم با کمبود آب مواجه بوده و تنها راه مقابله با آن صرفه جویی در مصرف آب است که با مراعات کردن درست در مصرف آب در زمان ضرورت می توان از این کمبود عبور کرد. 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.