1394-01-25 19:03
1340
1
13280
امام جمعه شهر فراغی کلاله:

حمله عربستان به یمن از سوی اهل تسنن محکوم است/ مسلمانان بايد در مقابل ترفند‌ها ي غرب و استكبار بايستند

امام جمعه اهل سنت شهر فراغی شهرستان کلاله حمله به یمن را محکوم کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، الحاج محمدامین اخوند صفری در گفتگویی ضمن محكوم كردن حملات آل سعود به يمن اظهار کرد: اینجانب و تمامی اهل تسنن و مردم ترکمن صحرا این اقدام را محکوم نموده و از جامعه ی جهانی خواستار توقف هر چه سریعتر حملات هوایی و جلوگیری از ادامه و گسترش جنگ هستیم.

وی افزود: این حملات از هر لحاظ محکوم است و مسلمانان بايد در مقابل ترفند‌ها ي غرب و استكبار بايستند و بدانند آل سعود بازيچه‌ ي صهیونیستها و آمريكا شده است.

صفری یا تاکید بر اینکه این حملات ناجوانمردانه با طراحی استکبار جهانی و با هدف ترویج اسلام هراسی و اسلام ستیزی صورت گرفته است، گفت: دشمن درصدد این است تا بتواند بین مسلمانان اختلاف و تفرقه و جنگ قومی ایجاد کند.

امام جمعه شهر فراغی کلاله با اشاره به وظایف مردم جهان بخصوص مسلمانان در قبال چنین اقداماتی، تصریح کرد: امروز وظیفه همه ی کشورهای اسلامی در خاورمیانه و سراسر عالم است که از ادامه و گسترش جنگ در بین کشورهای اسلامی ممانعت کنند و صلح و سازش را در جهان اسلام حاکم سازند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

سیستانی کتول

درود برعلمای غیور ؛ فهیم وآگاه برادران عزیز ترکمن ما که مواضع انقلابی وافتخار آمیز این عزیزان همیشه خنثی کننده توطئه های اختلاف افکنانه دشمنان مشترک ما مسلمانها بوده وهست.دشمنان اسلام توجه داشته باشند اقدامات وهابیت وآل سعود در نزد تمام فرق اسلامی محکوم ومطرود میباشد.وبنا بر فرمایش آیت الله العظمی سید علی سیستانی : (برادران اهل سنت نه تنها برادر ما بلکه نفس ما هستند) و همه نیک میدانیم که هیچ حیاتی بدون نفس ممکن نیست.

0
0
پاسخ
1394-01-27 04:43

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.