1394-07-02 21:13
1281
0
21022
نماینده مردم شهرستان های آزادشهر و رامیان:

حوادث اخیر مکه نشان از ناتوانی و بی کفایتی آل سعود است/ دامن آل سعود به خون مردمان بی گناه بسیاری آغشته شده

نماینده مردم شهرستان های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: حوادث خونین اخیر در مکه نشان از بی کفایتی و ضعف آل سعود در برگزاری مراسمات حج برای حجاج است.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، رضا صابری در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: امسال شاهد حادثه های دلخراشی برای حجاج سراسر کشورهای اسلامی در مکه بودیم، ابتدا سقوط بالابر در حاشیه مسجد الحرام و حادثه بسیار دلخراشتر که در منا رخ داد که جان حجاج زیادی را از کشور عزیزمان گرفت .

وی ضمن عرض تسلیت به خانواده های این حجاج افزود: این حادثه دلخراش باعث شد، قلب مسلمانان سراسر دنیا متاثر شود و این ها نشانگر، بی کفایتی و ناتوانی آل سعود در برقراری و انجام مراسمات حج در شان مسلمین است.

صابری خاطرنشان کرد: حضور میلیونی مسلمانان مشتاق از گوشه و کنار جهان و برپایی مراسم باشکوه عملیات حج تمتع در روزهایی خاص، نیازمند مدیریتی بالا و توانمندی گسترده است که به نظر می‏‌رسد خاندان حاکم عربستان از توانایی لازم برای انجام چنین مراسمی‏ ناتوان است.

وی افزود: دولت ها و ملت های مسلمان نباید سکوت کنند و در خصوص این حوادث رخ داده واکنش نشان دهند.

نماینده مردم شهرستان های آزادشهر و رامیان اذعان داشت: عربستان میزبان حجاج سراسر دنیاست، در صورتی که از آنطرف در حال کشتن زنان، کودکان و مردمان بی گناه کشورهای یمن و سوریه است و حامی صهیونیست و تکفیری هاست و دامن آل سعود بیش از پیش به خون مردمان بی گناه بسیاری آغشته شده است و این را هیچ گونه نمی توانند انکار کنند و یا بخواهند این اتفاقات اخیر و حوادث را برگزردن دولت و یا کشوری دیگر بیاندازند، چرا که اینها همه از بی کفایتی و بی لیاقتی خود دولت آل سعود سرچشمه میگیرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.