1393-10-17 13:12
1627
0
8500
قائم مقام جامعه اسلامی دانشگاه گلستان:

حکم اغماضانه در قبال مهدی هاشمی حیثیت نظام اسلامی را زیر سوال می‌برد

قائم مقام جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گلستان گفت: بی‌شک همگان نظاره‌گر حکم نهایی دادگاه مهدی هاشمی هستند که اگر خدای نکرده حکمی اغماضانه داده شود، حیثیت و اهداف نظام اسلامی زیر سوال می‌رود.

به گزارش گلستان ما ، محمدباقر شریفی پاسندی، قائم مقام جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گلستان ، در آستانه صدور حکم قریب الوقوع مهدی هاشمی گفت: برای همگان تخلفات مهدی هاشمی روشن و مبرهن است؛ اما اینکه مدارک قطعی تخلفات وی احصا شده است یا خیر را با توجه به غیرعلنی بودن دادگاه وی نمی‌دانیم.

وی افزود: بی شک با توجه به اینکه عدالت یکی از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، از آقای مقیسه تقاضا می‌شود بدون هیچ نوع نگاه سیاسی و جناحی و فقط بر مبنای موازین قانون حکم دهند.

قائم مقام جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گلستان تاکید کرد: بی شک همگان نظاره گر حکم نهایی این دادگاه هستند که اگر خدای نکرده حکمی اغماضانه داده شود حیثیت و اهداف نظام اسلامی زیر سوال می‌رود.


شریفی پاسندی در پایان تصریح کرد: پس به مقیسه این رو اعلام می‌کنیم که با فراغی آسوده و بر مبنای مستدلات حکم نهایی را صادر کنند و از هیچ چیزی جز خداوند تبارک و تعالی نهراسند، این دادگاه به منزله آزمونی برای این شخص است./ دانشجو

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.