1394-07-03 08:51
2220
0
21027
رئیس مجمع علوی دانش آموزی گلستان:

حکومت عربستان به هیچ وجه لیاقت میزبانی از حجاج را ندارد

رئیس مجمع علوی دانش آموزی گلستان گفت: حکومتی که به عمد با حمله موشکی بی دلیل روزانه تعداد زیادی از مسلمانان یمنی را قتل عام میکند این حادثه برایش مهم نیست وبه راحتی می تواند از زیر مسئولیت آن شانه خالی کرد.

به گزارش گلستان ما؛ رضا ممشلو در واکنش به حادثه اخیرسرزمین منا در گفتگو با خبرنگار کلاس بیست اظهار کرد: این فاجعه بسیار دردناک نشان داد که حکومت عربستان به هیچ وجه لیاقت میزبانی از حجاج را ندارد.

وی افزود:  این واقعه اسفناک نشان دهنده بی لیاقتی و بی تدبیری مسئولان عربستانی است، به طوری که می توان گفت کلمات «برنامه ریزی»، «تدبیر» و «مدیریت» اصلا در فرهنگ لغات مسئولان عربستانی وجود ندارد.

رئیس مجمع علوی دانش آموزی گلستان ضمن مسئول دانستن دولت عربستان آنان را خائن به حرمین شریفین خواندو یادآورشد: گمانه تعمدی در این جریانات وجود دارد ویا باید گفت رژیم سفاک عربستان جز بی کفایت ترین حاکمان مکه مکرمه و مدینه منوره است .

ممشلو با اشاره به بیان تاسف برانگیز وزیر بهداشت عربستان که «این فاجعه تقصیر زائران بیت الله الحرام است و هرگونه باشد این قضیه قضا و قدر الهی بوده است اصلا دور از ذهن نیست»، خاطرنشان کرد:حکومتی که تعمدا و با حمله موشکی بی دلیل به روزانه تعداد زیادی از مسلمانان یمنی را قتل عام می کندو هیچ ابایی از این قضیه ندارد؛ این حادثه نیزاصلا برایش مهم نیست وبه راحتی می تواند اززیر مسئولیت آن شانه خالی کرد.

نماینده دانش آموزان در مجمع آینده سازان ایران اسلامی خواستار بازگشت هرچه سریع تر هموطنان عزیزمان به میهن اسلامی با هماهنگی مسئولین حج و زیارت شدو اذعان کرد: جهان اسلام باید برای این بی کفایتی چاره ای بیندیشد و در امور حج از علما و نخبگان مسلمان مشورت گیرند.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.