1393-11-23 04:41
1686
0
10374
عیسی امامی تاکید کرد:

خطوط قرمز نظام در مذاکرات باید حفظ شود / عملکرد امریکا به گونه ای است که قابل اعتماد نیست

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتقادات ، مبانی و ارزشهای جمهوری اسلامی که حاصل مبارزات 1400 ساله ای است که حضرت محمد(ص) آغاز کننده آن بوده و امام خمینی(ره) در ادامه این مبارزات توانست حکومت پایدار اسلامی را در ایران پایه ریزی نماید باید حفظ شود.

عیسی امامی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با گلستان ما با اشاره به اهمیت روند پیگیری مذاکرات هسته ای، اظهارکرد: مذاکرات هسته ای باید طبق اصول ، مقررات و قوانین بین المللی پیگیری شود که هم برای جامعه جهانی و هم ملت ایران پذیرفتنی باشد.

وی در ادامه تاکید کرد: اعتقادات ، مبانی و ارزشهای جمهوری اسلامی که حاصل مبارزات 1400 ساله ای است که حضرت محمد(ص) آغاز کننده آن بوده و امام خمینی(ره) در ادامه این مبارزات توانست حکومت پایدار اسلامی را در ایران پایه ریزی نماید باید حفظ شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: درخت تنومند انقلاب اسلامی امروز به 36 سالگی رسیده و مردم وفادار به نظام و ارزش های اسلامی بارها نشان داده اند که چارچوب ها و خط قرمزهایی را برای مذاکرات قائل هستند که این خطوط قرمز دفاع از ارزش ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تجربه نشان داده است امریکا عملکردش به گونه ای است که قابل اعتماد نیست ، افزود: ادامه روند مذاکرات و شرکت ما در آن به این خاطر است که ابتدا به جامعه بین الملل ثابت کنیم به حقوق و قواعد بین الملل احترام و می گذاریم و برای شفافیت فعالیت های هسته ای خود امکانات و ابزارهای لازم را فراهم کرده ایم.

نماینده مردم گرگان و آق قلا درمجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با صبر و استقامت و فراز و نشیب ها به اهداف بزرگی دست یافته است و به قابلیت های رشد بالاتری در همه زمینه ها رسیده است.

امامی در ادامه تصریح کرد: حالا نوبت طرف مقابل است که اعتمادسازی کند هرچند به ظاهر امریکایی ها روی خوش نشان می دهند ولی در عمل به آنچه در مذاکرات به دست آمده پایبند نیستند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.