1394-04-15 15:35
999
1
17212
استاد دانشگاه فرهنگیان گرگان:

خودِ آژانس است که طی مذاکرات هسته‌ای راستی آزمایی می‌شود!/ توافق خوب توافق مورد نظر «مردم، مجلس و رهبری» است

استاد دانشگاه فرهنگیان گرگان با اشاره به اینکه غرب غیرقابل اعتماد است، گفت: در واقع طی این مذاکرات نه تنها آژانس ایران را راستی آزمایی نمی‌کند؛ بلکه خود غرب و آژانس راستی آزمایی می‌شوند.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو، ناصر گرزین، استاد دانشگاه فرهنگیان و کارمند دانشکده فنی مائده گرگان در جمع خبرنگاران استان گفت: در مذاکرات هسته ای باید منافع ایران دیده شود و نباید به سمتی پیش رفت که حق و حقوقی از این کشور و ملت پایمال شود.

وی با اشاره به حمایت رهبر معظم انقلاب از تیم مذاکره کننده، افزود: این مذاکرات باید به دنیا نشان دهد که یک کشور در استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای می‌تواند مستقل عمل کند و در واقع باید از این فرصت برای سربلندی هر چه بیشتر و بیان حقایق استفاده کرد و ثابت کرد که انرژی هسته ای حق تمامی کشورهای آزادی خواه جهان است و کسی نمی‌تواند دیگران را از استفاده صلح آمیز از این انرژی منع کند.

سخنگوی شورای شهر گرگان تصریح کرد: این مذاکرات می‌تواند نشان دهد که کشورهای غربی تا چه اندازه به دنبال اتفاق واقعیت‌ها هستند و همچنین نشان می‌دهد که صلح طلب واقعی کیست.

استاد دانشگاه فرهنگیان گرگان با اشاره به راستی آزمایی فعالیت‌های هسته ای ایران از سوی آژانس انرژی اتمی، خاطرنشان کرد: تجربه به آژانس نشان داده که ایران تا کنون در هر مذاکره‌ای به توافقات مطروحه پایبند بوده است، از این رو این طرف غربی است که در این مصاف باید راستی آزمایی شود تا میزان پایبندی آنان به دنیا اثبات شود.

گرزین در پایان گفت: قطعا بنا بر تجربیات گذشته ما اعتمادی به غرب نداریم و این را در هشت سال دفاع مقدس و دیگر فرازها بارها مشاهده کردیم، این مذاکرات میدانی است تا به دنیا نیز بفهماند که غرب غیرقابل اعتماد است.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.