1402-10-13 08:19
221
0
88203
امام‌جمعه بندرگز:

خون حاج‌قاسم مقاومت را در منطقه قدرتمند کرد

امام‌جمعه بندرگز گفت: خون حاج‌قاسم مقاومت را در منطقه قوی‌تر و گسترده‌تر کرده است.

 حجت‌الاسلام عین‌الله شهابی در گفتگو با خبرنگار گلستان ما گفت: مکتب شهید سلیمانی تاریخ‌ساز و پرورش‌دهنده نسل‌های آینده است و امروز خون این شهید بزرگوار در مقاومت قدرتی دوچندان به وجود آورده است.

امام‌جمعه بندرگز با بیان اینکه خون حاج‌قاسم مقاومت را در منطقه قوی‌تر و گسترده‌تر کرده، ادامه داد: امروز مکتب سلیمانی جهانی شده و به تاسی از آن ما شاهد آن هستیم که مقاومت در برابر استکبار شکل‌گرفته است.

شهابی بیان کرد: امروز در سراسر دنیا و حتی در نیویورک و لند تظاهرات گسترده جهانی در دفاع از فلسطین شکل می‌گیرد و این به‌واسطه زحمات و تلاش‌هایی است که سلیمانی‌ها در جبهه مقاومت کشیدند.

وی افزود: اخلاص و صداقت باعث شده که امروز مکتب شهید سلیمانی جهانی شود و این شهید بزرگوار عمر خود را به مجاهدت در راه خدا پرداخت و به این واسطه محبوب دل‌ها عالم شده است.

این مقام مسئول افزود: غزه همچنان آماج بمباران صهیونیست‌ها است و جوامع بشری متوجه ظلم و کودک کشی صهیونیست‌ها شدند و باید کودکان غزه را دریابیم و اعتراضات و راهپیمایی تنها کارساز نیست و باید به هر طریقی عملاً جلوی نسل‌کشی صهیونیست‌ها را گرفت.

شهابی افزود: منتظر آن نباشید که مجامع بین‌المللی به دنبال توقف جنایات غزه باشند چرا که آنها در حمایت از صهیونیست‌ها کاری نمی‌کنند و تنها را مقاومت و ایستادگی در برابر آنها است.

وی خاطرنشان کرد: درس بزرگ شهید سلیمانی، ایستادگی و مقاومت برای رسیدن به اهداف متعالی بود که این مرد الهی با تحمل همه سختی‌ها، پیروزی‌های دلچسبی را برای جبهه مقاومت و ایران اسلامی به ارمغان آورد.

این مقام مسئول یادآور شد: وصیت‌نامه شهید سلیمانی یک درس کامل اخلاقی، دینی و اسلامی برای همه مسئولین است که اگر بتوانند با برنامه‌ریزی و خلوص نیت اهداف و چشم‌اندازهای حوزه کاری خود را ترسیم کنند با یک خرد جمعی و تلاش همه‌جانبه رسیدن به اهداف و برنامه‌ها میسر خواهد شد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.