1402-09-22 10:09
356
0
87873
معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان:

دستاوردهای سفر رئیس جمهور به گلستان تبیین شود

معاون سیاسی استاندار گلستان در آستانه سفر دوم رئیس‌جمهور به استان گلستان بر تبیین دستاوردهای سفر نخست رئیس‌جمهور به این استان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی «گلستان ما»، سید علی مهاجر صبح امروز در آیین جام رسانه‌ای امید اظهار کرد: در آستانه سفر رئیس‌جمهور هستیم و در بخش سفر دستاوردهای نخست سفر تبیین شود و موضوعاتی که در دور دوم پیش‌بینی شده بیان کنیم.

 وی افزود: دستاوردهای سفر نخست رئیس‌جمهور به گلستان در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی قابل‌توجه بوده است.

 معاون سیاسی استاندار گلستان ادامه داد: در سفر نخست رئیس‌جمهور به گلستان، ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی استان مصوب شد که تاکنون بخش قابل‌توجهی از آن تخصیص‌یافته و در حال اجرا است.

مهاجر با اشاره به اینکه در سفر نخست رئیس‌جمهور به گلستان، هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی نیز به بهره‌برداری رسید، گفت: با توجه‌ به اینکه استان گلستان یکی از استان‌های کم‌برخوردار کشور است، تخصیص این حجم از اعتبارات برای اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی استان بسیار ارزشمند است.

 وی همچنین به حضور شهدای گمنام و پیکر سه شهید مدافع حرم در گلستان اشاره کرد و گفت: این حضور نشان از اهمیت استان گلستان در کشور است.

 معاون سیاسی استاندار گلستان با تأکید بر اینکه مردم گلستان همواره در صحنه‌های مختلف در کنار نظام و انقلاب بوده‌اند، گفت: باید با بسترسازی خوبی برای استقبال مردم از رئیس‌جمهور به وجود بیاوریم و مردم بتوانند با خادمین خود در دولت دیدار کنند.

 مهاجر افزود: امیدواریم بتوانیم در مسیر توسعه و پیشرفت استان اقدامات خوبی را رقم بزنیم.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.