1401-12-07 20:13
447
0
83785

دشمن در حال تنگ کردن حلقه محاصره ایران است

استاندار گلستان گفت: دشمن روز به روز در حال تنگ کردن حلقه محاصره ایران است و از جنگ سخت به سمت محاصره اقتصادی، جنگ نرم، جنگ اقتصادی پیش رفته است

به گزارش گلستان ما؛ علی‌محمد زنگانه روز یکشنبه در همایش گرامیداشت شهدای یگان ویژه گلستان اظهار کرد: دشمن در آشوب‌های اخیر به دنبال پروژه کشته سازی بود اما درایت یگان ویژه باعث شد نقشه دشمن نقش بر آب شود.

وی بیان کرد: نیروهای یگان ویژه نشان دادند در سخت‌ترین شرایط از وجودشان مایه گذاشتند تا کشور در وقایع اخیر حفظ شود

استاندار گلستان ادامه داد: صبر راهبردی یگان ویژه در وقایع اخیر ستودنی بود و در شرایطی که تعدادی از نیروهای یگان ویژه گلستان در این وقایع مجروح شدند اما با گذشت، مسائل را به گونه‌ای مدیریت کردند که کمترین خسارت مالی و جانی وارد شود.

زنگانه گفت: حفظ وحدت و دفاع از آرمان‌های انقلاب همیشه باید در نظر ما باشد چون توصیه شهدای عزیز ما هم همین بوده است.

فرمانده انتظامی گلستان هم در این مراسم گفت: دلاور مردی‌ نیروهای یگان ویژه در لشکر ۲۸ روح‌الله که شهدای زیادی در دوران جنگ تحمیلی و بعد از آن تقدیم نظام و انقلاب کرد از یادها نخواهد رفت.

سردار محمدسعید فاضل‌دادگر اظهار کرد: نیروهای یگان ویژه از ابتدای انقلاب حفاظت از میهن را در عرصه‌های مختلف به ویژه در مقابله با اشرار مسلح، قاچاقچیان و برخورد با اراذل و اوباش به ویژه اغتشاشگران در حوادث اخیر برعهده داشتند و هزار و ۳۲۰ شهید تقدیم کردند.

وی بیان کرد: سهم گلستان از شهدای یگان ویژه ۱۷ شهید پایور و وظیفه است که باید ضمن احترام به مقام شامخ و والای آنان، پدران و مادران و همسران آنان را ارج نهیم.

وی اظهار کرد: نیروهای یگان ویژه نیروهای جوان و خوشنام و حرفه‌ای و در عین حال گمنام و مظلوم هستند.

وی با بیان این که راه شهادت در فراجا همچنان باز است، یادآور شد: مظلومیت نیروهای یگان ویژه در مقابل هنجارشکنان و اغتشاشات اخیر بر همگان روشن و مشخص شد.

فرمانده یگان ویژه گلستان هم گفت: امید داریم بتوانیم از سیره و روش شهدا، الهام و الگو در مسیر کارها، برنامه‌ها و وظایف خود بگیریم.

سرهنگ مهدی مالمیر اظهار کرد: تلاش می‌کنیم با الگوگیری از شهدا، در مسیر برقراری امنیت، ثبات و پایداری نظام و انقلاب، آرامش و احساس امنیت را در جامعه برقرار کنیم.

در این مراسم ضمن تجلیل از خانواده ۱۷ شهید یگان ویژه استان از خانواده شهیدان "صادق غریب" (شهید مدافع حرم)، "مصطفی سوسرایی" (شهید مبارزه با اراذل و اوباش) و "علی سراوانی" (شهدای مرزبانی استان) تجلیل شد.

محمدعلی صادقی، حسین عصمتی، سیدیونس میرزایی، محمدعلی عرب، براتعلی قربانزاده، عباسعلی داوری، عباس صداقتی، یوسف گنجی، علی پایین‌محلی، جواد فرامرزی، مطلب توفیقی، محمدظاهر سارلی، محمدرضا حسن‌زاده، سیداسماعیل قاضوی، موسی سلیمانی، علی حاجیلری و عباسعلی قاسمی شهدای پایور و وظیفه یگان ویژه گلستان هستند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.