1394-02-31 14:58
1172
0
14980
نماینده مردم شهرستانهای رامیان و آزادشهر در مجلس:

دولت باید بازبینی جدید در تولید کالاهای وارداتی کند/ دولت باید در خرید کالای داخلی از خود شروع کند

نماینده مردم شهرستانهای رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید بازبینی جدید در تولید کالاهای وارداتی کند و نیز باید در خرید کالای داخلی از خود شروع کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، "رضا صابری" نماینده مردم شهرستانهای رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با گل رامیان در خصوص واردات کالاهای خارجی گفت: ورود کالاهای خارجی شاید در همه زمینه ها نباشد ولی دربرخی زمینه ها وضعیت نگران کننده است و در برخی زمینه های دیگر عرصه تولید داخلی فعال تر است.

وی اظهار کرد: یک بخش عمده، کالاهای قاچاق هستند که از مرزهای غیررسمی وارد کشور می شوند و آسیب آن به تولید و اقتصاد ملی بیشتر است چون نه عوارض ورود پرداخت می کنند و نه اینکه بر اساس نیازهای داخلی است بلکه بر اساس اعداد اقتصادی واردکنندگان انجام می شود.

صابری در خصوص کنترل مرزهای ورودی باتوجه به تاکید رهبری، تصریح کرد: دولت باید بازبینی جدید در تولید کالاهای ورودی کند چنانچه کالایی در داخل حتی اگر با هزینه بیشتر تولید می شود مصلحت اقتصادی کشور حکم میکند که در راستای دفاع از تولیدات داخلی اجازه ورود به این کالاها را ندهیم.

نماینده مردم شهرستانهای رامیان و آزادشهر در مجلس خاطرنشان کرد: دولت باید در خرید کالای داخلی از خود شروع کند و حداقل خرید مشابه خارجی کالاهایی که در داخل تولید می شود را برای خود ممنوع کند تا مسیری برای حمایت تولید داخلی فراهم شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.