1399-10-12 11:06
506
0
72405
در دیدار اعضای شورای هماهنگی احزاب انقلابی گلستان با امام جمعه گنبد کاووس عنوان شد؛

وحدت گفتمانی بین گروه های انقلابی ضروری است/چاره حل مشکلات کشور در سایه انقلابی‌گری

دبیران احزاب انقلابی استان گلستان با حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه گنبد کاووس دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش گلستان ما؛ دبیران احزاب انقلابی استان گلستان با حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه گنبد کاووس دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که حول محور وحدت تشکل های انقلابی با حضور دبیران بیش از 15 تشکل استانی در دفتر امام جمعه گنبد برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین  محمود ترابی ضمن تسلیت ایام شهادت بانوی دو عالم و سالگرد شهادت سردار سلیمانی با اشاره به حرکت 9 دیٰ اظهار کرد: حضرت زهرا سلام الله علیها به عنوان الگو و اسوه بصیرت و ولایتمداری و الگویی بارز در همه اعصار برای همه تشکلها و گروه های ولایتمدار هستند.

امام جمعه گنبد کاووس در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو  و لزوم حفظ و تقویت سرمایه های اجتماعی انقلاب در جامعه،  وحدت بیش از پیش نیروهای انقلابی در جامعه را خواستار شد و افزود: مهمترین و اساسی ترین وحدت ، وحدتِ گفتمانی است و ما گروه های انقلابی، فراتر از هرگونه صف بندی و تشکلی ابتداباید به یک ادبیات مشترک گفتمانی در انقلابی گری، عدالتخواهی، محرومیت زدایی، فقر و غنا و مقابله با وابستگی و نفوذ برسیم.

ترابی در ادامه به جبهه بندی های سیاسی موجود در کشور اشاره کرد و گفت: برخی از این این گروه ها و دسته های سیاسی جزو جریانات ریشه دار و صاحب بدنه در کلیت نظام و کف جامعه هستند و هر کدام می توانند به تنهایی عده زیادی از مردم را با خود همراه کنند .

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی  که با مظلومیتِ کارایی مواجه هستیم چارۀ حل مشکلات در سایه حرکت انقلابی و انقلابی گری است، ادامه داد:  از آنجا که بخش عمده مشروعیت نظام در گره گشایی و حل مشکلات مردم است لذا باید در انتخاب رییس جمهور آینده کشور این ویژگی بارز و عزم آن وجود داشته باشد تا با داشتن تجربه مناسب از گذشته انقلاب، علاوه بر داشتن نیروی جوانی و انرژی برای ارایه خدمت، بازوی اجرایی قوی برای تقویت انقلاب و رهبری باشد.

در هر تشکیلات باید اخلاق مدارانه حرکت کرد

وی در ادامه خواستار تشکیل بیشتر جلسات احزاب استان تا انتخابات و بعد از آن شد و با اشاره به ظرافت های کار تشکیلاتی ، تاکید کرد: در هر تشکیلات باید اخلاق مدارانه حرکت کرد و لیدر هر تشکیلات باید رشد نیروهای زیر مجموعه را در اولویت کار خود قرار دهد و با فداکاری پدرانه و از خودگشتگی، بستر مناسب برای جذب، تربیت، رشد و معرفی نیرو برای خدمت به انقلاب را مطمح نظر قرار دهد .

ترابی اضافه کرد: نیروهای زیر مجموعه نیز متقابلا باید با همت انقلابی و کنار گذاشتن حاشیه ها، برای از بین بردن ضعف های موجود در تشکیلات تلاش کنند و خلاء های احتمالی را پوشش دهند ، البته این مسیر حتما باید دو طرفه باشد و این فرمول حفظ و توسعه هر تشکیلاتی است که باید در این دوره با شعار " مبارزه با فساد در سایه انقلابی گری" توسط گروه های مختلف ولایی تقویت شود.

قربان بابایی، رییس شورای هماهنگی احزاب انقلابی استان و عضو اصلی شورای ائتلاف اصولگرایان گلستان،در ابتدا به ارایه گزارش از فعالیت های شورای هماهنگی احزاب انقلابی، پرداخت و تاکید کرد: حفظ انسجام و وحدت نیروهای انقلابی استان حول محور روحانیت معزز ولایی و همصدا شدن در درخواست مطالبات بحق بدنه جامعه  ضروری است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.