1400-12-06 22:08
475
0
78840
کارشناس مسائل سیاسی:

دیگر سلاح تحریم کارساز نیست/ اوکراین به وعده های پوچ غرب اعتماد کرد

کریمی اول بابیان اینکه دیگر سلاح تحریم کارساز نیست، گفت: به طور قطع ایستادگی ملت ایران در مقابل زیاده خواهی های غرب نتیجه خواهد داد.

به گزارش گلستان ما؛ حسین کریمی اول در خصوص آخرین تحولات اوکراین و روسیه اظهار کرد: نظر غرب برای هم مرز شدن و استقرار ناتو در مرزهای روسیه است و این مسئله باعث حساسیت روسیه نسبت به مرزهای خود شد و  لذا برای تأمین امنیت خود قراردادها و تعهدنامه هایی منعقد کرد اما غرب به هیچ کدام عمل نکرد.

این کارشناس سیاسی بیان کرد: اوکراین به وعده های پوچ غرب اعتماد کرد و به اخطارهای روسیه توجه نداشت و غربی ها با این وعده های پوچ اوکراین را خلع سلاح کردند و با آغاز حمله تنها کار غربی ها برای حمایت از اوکراین تهدیدات لفظی  تحریم بود.

کریمی اول بیان کرد: گرچه آمریکا رو به اضمحلال است و دیگر آن قدرت برتر نیست و باید بپذیریم که غرب و آمریکا دیگر آن قدرتِ بعد از جنگ جهانی دوم نیستند و خود در گرداب مشکلات ساختاری و اجتماعی به دام افتادند.

وی افزود: سرمایه داری غرب به سمت اضمحلال حرکت می کند و  هر ملتی که به غرب اعتماد کند گرفتار سرنوشت اوکراین می شود.

این مقام مسئول بیان کرد: امیدوارم تحولات اخیر باعث شود که برخی قدرت ها سر جای خود بنشینند گرچه جمهوری اسلامی ایران  طرفدار خونریزی نیست.

کریمی اول با بیان اینکه دیگر سلاح تحریم کارساز نیست، افزود: به طور قطع ایستادگی ملت ایران در مقابل زیاده خواهی های غرب نتیجه خواهد داد.

وی بابیان اینکه امروز نیز با تحولات ایجاد شده قیمت نفت به بیش از 100 دلار رسید، گفت: اتحادی که بین روسیه، چین و ایران و جبهه مقاومت ایجاد شده تحولات آینده جهان را رقم می زند.

 

انتهای پیام

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.