1394-06-04 14:06
2054
0
19562
فعال دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

رئیس جمهور ناخواسته نقش جاده صاف‌کن فتنه‌گران را اجرا نکند/ هشدار! اتفاق نامبارکی در راه است

دانشجوی فعال سیاسی دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به سخنان اخیر روحانی در رابطه با شورای نگهبان و هشدار آملی لاریجانی گفت: بنده معتقدم شخص ریاست جمهور قلبا قصد جاده صاف کردن برای فتنه‌گران را ندارد و بعضی از اطرافیان وی که...

به گزارش گلستان ما، میثم احمدی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به سخنان اخیر روحانی در رابطه با سخنان روحانی در خصوص شورای نگهبان گفت: طرح این موضوع که بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس بر عهده‌ مجری، یعنی دولت است و شورای نگهبان فقط در حکم چشم است و کارش نظارت است، انسان را به یاد 12 سال پیش می‌اندازد که نمایندگان اصلاح طلب مجلس ششم وقتی دیدند که بسیاری از آن‌ها به خاطر اقدامات ضد انقلابی، رد صلاحیت شده‌اند، با مردود خواندن نظارت استصوابی شورای نگهبان اقدام به تحصن در مجلس نموده و بعد از تحصن و اعلام استعفای آن ها، 70 معاون وزیر استعفا کردند، استانداران کشور نیز تهدید به استعفای دسته جمعی کردند.

فتنه گرانی که به عدم تائید صلاحیت خود آگاهند به رئیس جمهور فشار وارد میکنند

این دانشجوی فعال سیاسی و اجتماعی استان گلستان تصریح کرد: امروز هم که بسیاری از اصلاح طلبان مطمئن هستند که بخاطر خیانت‌های سال 88 ممکن نیست که شورای نگهبان صلاحیتشان را تایید کند، با فشار بر روی رییس جمهور وی را مجبور می‌کنند که با ایستادن در مقابل شورای نگهبان و فشار بر آن، راه را برای ورود عناصر معلوم الحال به انتخابات هموار کند.

رئیس جمهور ناخواسته نقش جاده صاف کن فتنه گران را اجرا نکند

وی تاکید کرد: البته بنده معتقدم شخص ریاست محترم جمهور قلبا قصد جاده صاف کردن برای فتنه گران را ندارد و بعضی از اطرافیان ایشان که اتفاقا هم از اعضای ارشد حزب منحله مشارکت بوده و هم فعالیت مستمر در دوران تحصن نمایندگان مجلس ششم و در حمایت از آن‌ها داشته‌اند، با دادن اطلاعات غلط و تحریک رئیس جمهور، قصد دارند به اهداف خود برسند.

چرا روحانی زمان تائید صلاحیت خودش به شورای نگهبان اعتراض نکرد؟!

مسئول سیاسی سابق بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گلستان متذکر شد: اما سئوالی که اینجا در ذهن ایجاد می‌شود، آن است که اگر رقبای روحانی در انتخابات 92، امروز رئیس جمهور بودند، باز هم ایشان معتقد بود که مجری قانون دولت است و به تصمیم آن دولت تمکین می‌کردند؟ آیا اگر سال 92 صلاحیت‌ها را دولت دهم بررسی می‌کرد و جناب روحانی را رد صلاحیت می‌کرد، باز هم ایشان معتقد بودند که این حق دولت است؟! اگر این طور است پس چرا همان روزها به این شیوه شورای نگهبان اعتراض نکردند و امروز مدعی هستند؟!

هشدار! اتفاق نامبارکی در راه است

احمدی خاطرنشان کرد: فتنه سال 88، با هدف به شک انداختن مردم و بی اعتماد کردن آنها به نظام مقدس جمهوری اسلامی، با سه ضلع هدایت و پشتیبانی از خارج توسط سفارت بریتانیا، پوشش خبری و دروغ پراکنی توسط رسانه‌های معاند و در راس آن‌ها بی بی سی و در آخر خیانت برخی از خواص، شکل گرفت.

دانشجوی فعال سیاسی استان گلستان تصریح کرد: نکته‌ قابل تامل اینجاست که امروز، چند ماه مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی، بدون اعلام قبلی، سفارت بریتانیا در تهران بازگشایی می‌شود، بی بی سی مجددا اجازه فعالیت می‌گیرد، حزب فتنه گری که منحل شده، با اسمی نو ولی با همان نیروی انسانی و تفکرات دوباره تاسیس می‌شود، از دولت صدای اعتراض به کار نکرده‌ی شورای نگهبان به گوش می‌رسد و همه‌ی اینها خبر از اتفاقی نا مبارک در آینده‌ای نزدیک می‌دهد، اتفاقی که معلوم نیست چه خساراتی به همراه دارد و بهتر است مردم شریف ایران آگاه به مسائل بوده و با ارتقای سطح بصیرت از وقوع حوادثی مثل فتنه 88 جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.