1395-01-19 15:02
917
1
30040
نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس:

راه حل مشکلات دست کشورهای بیگانه نیست/ باید به توانمندی‎های داخلی بیشتر توجه کنیم

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی بر لزوم قطع امید دولت از کمک کشورهای بیگانه برای بهبود وضعیت اقتصادی ایران تاکید کرد و گفت: راه حل مشکلات کشور ایران اسلامی دست کشورهای بیگانه نیست.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو، حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری امروز در جمع مردم شهرستان گرگان اظهار کرد: باید به توانمندی‎های داخلی توجه بیشتری کنیم.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی به معنای تقویت و حمایت از تولیدات داخلی است، اذعان داشت: سه الی چهار سال است که مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی تاکید می‎کنند و امسال نیز بر اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل تمرکز کردند که نشان می‎دهد اقدامات و عملکرد مسئولان در حد شعار، بخشنامه، همایش و کتاب بوده یا اقدامات بسیار ضعیف بوده است.

طاهری خاطرنشان کرد: تاکید مقام معظم رهبری در پیام نوروزی ضرورت اقدامات عملی را برای مدیران و مسئولان آشکار کرده است یعنی اینکه دیگر شعار و بخشنامه‎های خشک و خالی بس است دیگر نباید در همایش و جلسه خلاصه شد.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امید داشته باشیم مثلا تحریم‎ها را بردارند آنها نشان دادند که بنای چنین کاری را ندارند لذا ما باید به توانمندی‎های داخلی بیشتر توجه کنیم.

وی با بیان اینکه اگر برای حمایت از تولید در بخش کشاورزی نیاز به تدوین قانون باشد مجلس در این زمینه آمادگی دارد، ابراز داشت: کمااینکه در قانون هدفمندی یارانه‎ها در بخش یارانه کشاورزی و یارانه صنعت حمایت لازم صورت گرفت.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس، افزود: مجلس کار مشترکی با دولت برای تقویت تولید انجام داد و آن قانون رفع موانع تولید بود.

طاهری تصریح کرد: حمایت از تولید در بخش کشاورزی و صنعت می‎تواند اقتصاد کشور را نجات دهد و شعار مقام معظم رهبری را در اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل محقق کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.