1393-10-09 09:08
1563
0
8008

رجبی: فتنه گران باید در حصر بمانند و بپوسند / 9 دی یک روز ماندگار برای کشور عزیزمان است

نماینده شهرستان‌ها مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که مقام معظم رهبر صلاح بدانند این فتنه گران باید در حصر بمانند و بپوسند.

به گزارش گلستان ما، عبدالکریم رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه گفت: 9 در ماه روزی است که مردم کشور عزیزمان ایران اسلامی با رهبری و ولایت پیمان دوباره بستند.

وی ادامه داد: کسانی که فکر می‌کردند با توطئه و پیش کشیدن برخی مسائل پوچ می‌توانند در کشور اختلاف ایجاد کرده تا وحدت و همگرایی ملت ایران را بر هم بزنند در روز 9 دی‌ماه سال 88 با درایت و بصیرت مردم و مدیریت مقام معظم رهبری نقشه‌هایشان به یأس تبدیل شد.

رجبی با اشاره به این مطلب که 9 دی یک روز ماندگار برای کشور عزیزمان ایران اسلامی است افزود: این روز سیلی محکمی است برای کسانی که در مغزشان خطور کند در ایران اسلامی بخواهند سوءاستفاده‌ها و توطئه‌ها را پیاده کنند.

نماینده مردم شرق استان گلستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این مطلب که فتنه گران هزینه‌های زیادی را برای نظام و انقلاب به‌جای گذاشته‌اند گفت: درواقع رأفت اسلامی و مهربانی مقام معظم رهبری بوده که سران فتنه همچنان در حصر هستند وگرنه باید برخوردهای دیگری با آن‌ها صورت می‌گرفت.

وی تصریح کرد: اعتقادداریم با توجه به هزینه‌های جانی، مالی و حیثیتی که فتنه گران بر نظام وارد کرده‌اند باید در حصر بمانند و ما گوش‌به‌فرمان و پای اراده‌های حضرت آقا خواهیم بود تا زمانی که ایشان صلاح بدانند این فتنه گران باید در حصر بمانند و بپوسند.

رجبی اظهار داشت: امیدوار هستیم امسال هم در روز 9 دی مثل همان 9 دی سال 88 مردم به خیابان‌ها آمده و با مشت محکم علیه توطئه گران، خیانت گران و فتنه گران با اتحاد و انسجام راهپیمایی کنند تا این هشداری باشد برای تمامی دشمنان داخلی و خارجی که مردم ایران اسلامی باوجوداینکه 35 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی گذشته همچنان هوشیار و بصیر و آگاه و پیرو منویات رهبر انقلاب اسلامی هستند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.