1393-10-28 14:41
1866
0
9070
حجت الاسلام محمد زاده در میزگرد تخصصی اسلام هراسی در غرب:

رسانه ها همه تلاش خود را برای معرفی پیامبر به جهانیان انجام دهند / دشمن با جنگ رسانه ای به دنبال مخدوش کردن چهره اسلام است

استاد و رئیس حوزه علوم اسلامی دانشگاه گلستان صبح امروز در نشست تخصصی علمای شیعه و سنی با موضوع اسلام هراسی غرب و محکومیت اهانت به ساحت مقدس حضرت رسول(ص)  اظهار داشت: هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص)  نشانه رشد اسلام و ترس دشمن است .

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان ؛ حجت الاسلام سید جواد محمد زاده استاد و رئیس حوزه علوم اسلامی دانشگاه گلستان صبح امروز در نشست تخصصی علمای شیعه و سنی با موضوع اسلام هراسی غرب و محکومیت اهانت به ساحت مقدس حضرت رسول(ص) با اشاره به آیه "يُريدونَ لِيُطفِئوا نورَاللهِ بِاَفواهِهِم واللهُ مُتِمُّ نورِه وَلوكَرِهَ الكافِرون" اظهارکرد: هر وقت اسلام دراوج وقله قرار می گیرد دشمن حرکت شنیعی مانند کاریکاتور، فیلم، و اهانت های مختلفی را نسبت به اسلام و شخصیت های نورانی آن انجام می دهد.

وی با اشاره به افزایش علاقمندان به دین اسلام در کشورهای اروپایی گفت: با نگاهی به رشد پیوستن اروپایی ها به دین اسلام خواهید دید که اسلام با سرعت زیاد در حال حرکت است و بنابر تحقیقات امور ادیان اگر درصد رشد جمعیت مسلمانان درآمریکا در حد فعلی باقی بماند ، تا 17 سال دیگر در چندین شهر بزرگ این کشور ، جمعیت مسلمانان بیش تراز جمعیت مسیجیان خواهد شد. دشمن این موضوع را دریافته است و هر از چند گاهی قدمی در مسیر ضربه زدن به اسلام بر می دارد.

رئیس حوزه علوم اسلامی دانشگاه گلستان خاطرنشان کرد: دشمن با حربه های مختلف تلاش می کند این حرکت اسلامی و بیداری اسلامی را متوقف کند و یا کند نماید اما نمی تواند و حقیقت این است دشمن خودش را به خواب زده و این گونه حرکت ها ره به ترکستان است.

وی تصریح کرد: جبهه کفر و نفاق باهم متحد هستند و دریک پازل نقش آفرینی می کنند و هر کشوری از جمله آمریکا وانگلیس و حالا فرانسه و عربستان و ... وظیفه خاصی را درراستای اسلام هراسی انجام می دهند.

این استاد دانشگاه با بیان این موضوع که مقام ومنزلت پیامبر اعظم از نگاه قرانی آنقدر بالاو ولامرتبه است که هیچ شخصیتی و کشوری با هرنوع وسیله ای نمی تواند از مقام ایشان بکاهد، تأکید کرد: با وجود این همه تخریب ها روز به روز بر شعاع نورانیت و تلالو خورشید جهان اسلام افزوده می شود .

رسانه های ما فرصت کمی را به موضوعات دینی به خصوص شناخت پیامبر(ص) اختصاص می دهند

حجت الاسلام محمد زاده با اشاره به  تکنیک های های دشمن در راه اندازی جنگ روانی برای دگرگون کردن چهره اسلام ابرازکرد:دشمن اکنون جنگ رسانه ای راه انداخته و با ابزارهای رسانه ای تلاش می کنند تا چهره اسلام را دگرگون نشان دهند اما اسلام که با قرآن مجید در دلها و جانهای بشریت در حال رشد است واین موضوع  موجب عصبانیت دشمنان اسلام شده است.

وی در ادامه گفت: لذا اکنون که رسانه های جهان دراختیار دشمنان است و مردم جهان بی اطلاع از اسلام عزیز وناب محمدی (ص) مجذوب سخنان بیهوده وباطل آنان می شوند.

درداخل کشور باید نهضت شناخت شخصیت وجود نورانی پیامبر گرامی اسلام راه بیفند

حجت الاسلام محمد زاده با تبیین سه قدم به  ارائه راهکاری در جهت مبارزه با اهانت غربی و صهیونیسم به عنوان عوامل دست اندر کار پرداخت و گفت: یکی از اقداماتی که ما می توانیم در جهت معرفی و تبین شخصیت های اسلام از جمله پیامبر اکرم (ص) و شناساندن آن به جهان و جهانیان داشته باشیم این است که ساخت وتهیه فیلم  و رسانه را جدی بگیریم چراکه یکی  از ابزارهای پیام رسان در عرصه تبلیغ و معرفی قرآن مجید و پیامبر رحمت همین فیلم وسینما و رسانه  است که دشنمن از این وسیله در جهت پیشبرد منافع خود و ضربه زدن به اسلام عزیز استفاده میکند .

دومین قدم نگارش کتاب های مختلف در زمینه شخصیت و سیره و اخلاق پیامبر اکرم (ص) است.

در سومین قدم باید وعاظ درمنابر و صدا وسیما و اساتید دانشگاه و حوزه مبحث جدی را در خصوص معرفی و تبیین شخصیت و اندیشه ناب اسلام و پیامبر گرامی اسلام باز نمایند و نهضت شناساندن  صورت پذیرد .

وی در پایان اذعان کرد: درداخل کشور عزیزمان نیز باید نهضت شناخت شخصیت وجود نورانی پیامبر گرامی اسلام راه بیفند و متاسفانه سیره واخلاق و سجایای اخلاقی این بزرگوار در منابر و مدارس و حوزه های علمیه و دانشگاه ها بدرستی شناخته نشده است و میزان معارف در زمینه ایشان خیلی کم است .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.