1402-10-23 22:17
326
0
88360
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات گلستان خبر داد:

رقابت تلویزیونی کاندیداهای انتخاباتی در گلستان

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات گلستان گفت: برنامه‌ریزی شایسته و قابل‌تقدیر سازمان صداوسیما برای بهره‌مندی یکسان نامزدها از امکانات تبلیغاتی، نویددهنده انتخاباتی پرشور و مشارکتی گسترده است.

به گزارش خبرنگار «گلستان ما»، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات گلستان بعدظهر امروز در همایش اعضای هیئت‌های نظارت استان با اشاره به برنامه‌ریزی سازمان صداوسیما برای راه‌اندازی شبکه‌های تلویزیونی ویژه تبلیغات نامزدها افزود: راه‌اندازی شبکه‌های اختصاصی انتخابات در هر حوزه و اختصاص یک صفحه به هر نامزد در تلوبیون برای انجام تبلیغات و بارگذاری ویدئوهای تبلیغاتی بهره‌مندی یکسان آنان از امکانات عمومی را به دنبال دارد.
 
حمیدرضا بهمنی نژاد گفت: این اقدام شایسته سازمان صداوسیمای سبب ایجاد فضای رقابتی و افزایش مشارکت مردم در انتخابات خواهد شد.
 
 وی با اشاره به اعلام نتایج رسیدگی به صلاحیت داوطلبین در هیئت‌های نظارت گفت: باتوجه‌به تأیید صلاحیت ۳۱۳ نفر معادل ۶۱ درصد از مجموع داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گلستان و حضور اقوام و گرایش‌های سیاسی مختلف در بین آنان امیدواریم شاهد انتخاباتی پرشور در یازدهم اسفندماه باشیم.
 
 بهمنی نژاد با اشاره به تلاش دشمن برای کاهش میزان مشارکت مردم در انتخابات افزود: سیاست راهبردی دشمنان انقلاب اسلامی در دهه‌های گذشته خارج‌کردن مردم از صحنه‌های دفاع از انقلاب از جمله کاهش حضور مردم در عرصه انتخابات بوده و هست.
 
 رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان افزود: رسانه‌های معاند تلاش می‌کنند با مأیوس کردن مردم و بزرگ‌نمایی مشکلات کشور، حضور مردم در انتخابات را بی‌فایده جلوه داده و از این طریق مشروعیت مردمی جمهوری اسلامی را زیر سؤال برده و به امنیت کشور لطمه وارد کنند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.