1402-11-11 10:28
337
0
88607
شهردار گرگان خبر داد:

رونمایی از طرح ۴۶ شنبه جهادی در دهه فجر

شهردار گرگان گفت: در ایام دهه فجر از طرح ۴۶ شنبه جهادی در محلات کم‌برخوردار گرگان رونمایی خواهیم کرد و در بودجه سال ۱۴۰۳ پروژه محور پیش خواهیم رفت و اجرای این پروژه‌ها را خواهیم دید.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ سید محمدرضا النگی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: از ۱۰۹ محله شهر گرگان ۲۱ محله جزو محلات کم‌برخوردار به‌شمار می‌رود و برای اینکه زنگار محرومیت را از چهره شهر گرگان بزداییم.

شهردار گرگان ادامه داد: در این راستا برنامه‌ای تحت عنوان «شنبه‌های جهادی» را تدارک دیدیم و شهرداری با همکاری ۱۷ دستگاه دیگر در هر هفته به یکی از محلات شهر گرگان رفت و به مشکلات اجتماعی و زیرساختی آن محله توجه کرد.

النگی بیان کرد: به این منظور ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است و در امسال تدارک ۴۵ شنبه تحت عنوان «شنبه‌های جهادی» را تدارک دیدیم.

وی با اشاره به قهرمانی نیم‌فصل تیم بسکتبال شهرداری گرگان افزود: نیم‌فصل تیم بسکتبال شهرداری گرگان در صدر جدول ایران و آسیا هستیم و اقتدار مدیریتی و ایده‌پردازانی در سازمان فرهنگی و ورزشی و در کمیسیون‌های شورای اسلامی فعالیت دارند

این مقام مسئول ابراز داشت: علاوه بر حمایت از تیم بسکتبال شهرداری گرگان و شورای شهر در راستای حمایت از ورزشکاران شیوه‌نامه حمایت از ورزشکاران را تدوین کردیم و در اختیار ورزشکاران هستیم.

النگی ابراز داشت: ۱۵۰ میلیارد تومان پروژه زیرساختی و سه هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری در ایام دهه مبارک فجر تدارک دیده شده است، افزود:

وی خاطرنشان کرد: در ایام دهه فجر از طرح ۴۶ شنبه جهادی در محلات کم‌برخوردار گرگان رونمایی خواهیم کرد و در بودجه سال ۱۴۰۳ پروژه محور پیش خواهیم رفت و اجرای این پروژه‌ها را خواهیم دید.

این مقام مسئول ابراز داشت: سعی خواهیم کرد حکمرانی مردم و محرومیت‌زدایی را در محور فعالیت‌های خود قرار دهیم، گرگان شهر پاک، سبز و روان باید اتفاق بیفتد و اولویت ترافیکی از موضوعاتی است که پیگیری خواهیم کرد، در حوزه حمل نقل درون‌شهری توجه ویژه‌ای به این حوزه داریم و همچنین موضوع متکدیان و سگ‌های ولگرد نیز تا پایان سال مدنظر قرار دارد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.