1403-07-11 09:52
33
0
91599
امام‌جمعه فاضل‌آباد مطرح کرد؛

رویش صدها سیدحسن از خون «شهید نصرالله»

امام‌جمعه شهر فاضل آباد با بیان اینکه ایران در دفاع از مظلومان در طرف درست تاریخ ایستاده، گفت: از خون به ناحق ریخته شده شهید سید حسن نصرالله، صدها نصرالله دیگر می‌روید که به مبارزه با اسرائیل و دیگر مستکبران جهان برمی‌خیزد.

احسان سمیعی در گفتگو با خبرنگار «گلستان ما» با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری که فرمودند: دفاع مردم فلسطین و جبهه مقاومت از جنس دفاع مقدس ما است، اظهار کرد: وجه اشتراک ۸ سال جنگ تحمیلی به ایران و این روزهای مردم فلسطین، لبنان، یمن و جبهه مقاومت، دفاع از اسلام عزیز است. روزگاری امریکا برای مبارزه با اسلام، صدام را مقابل ایران قرار داد و امروز نیز برای این هدف خود، از جنایات رژیم سفاک صهیونیستی حمایت می‌کند.
 وی با بیان اینکه اگر امریکا از رژیم صهیونیستی حمایت نمی‌کرد، هیچگاه این رژیم جعلی جرئت حمله به لبنان و ترور شخصیت بزرگی همچون شهید سید حسن نصرالله را به خود نمی‌داد.
 سمیعی با بیان اینکه مشکل آن‌ها با اسلام است، گفت: صهیونیسم خود را قوم برتر می‌داند و نگاهش سرزمینی از نیل تا فرات است.
 امام‌جمعه شهر فاضل آباد با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان، گفت: با شهادت سید حسن نصرالله نه‌تنها جبهه مقاومت تضعیف نشد، بلکه خون پاکش، مکتبی از جنس حاج‌قاسم سلیمانی شکل داد که جامعه بشری را از جنایات این رژیم سفاک بیش از پیش، با خبر می‌سازد.
 وی اذعان کرد: از خون به ناحق ریخته شهیدانی همچون سید حسن نصرالله، سردار نیل‌فروشان و حاج‌قاسم عزیز بر زمین، صدها رزمنده از جنس این شخصیت‌ها می‌روید که باعث تقویت اسلام و محور مقاومت خواهد شد.
 سمیعی با بیان اینکه ما پیرو و فدایی مکتب حضرت سیدالشهدا (ع) هستیم، گفت: همان‌طور که خون امام حسین (ع) و یارانش و روشنگری‌های حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) برای یزیدیان حیثیت باقی نگذاشت و سبب زنده‌ماندن اسلام شد، امروز همه دنیا فهمیده که اسرائیل لکه ننگ و جرثومه فساد است، تا جایی که مردمانی از کشورهایی همچون انگلیس، فرانسه، امریکا و اسپانیا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پا خواسته‌اند.
 وی دفاع از مظلومان را از رسوم انسانیت برشمرد و گفت: جمهوری اسلامی سمت درست تاریخ را انتخاب کرده است و در رأس آن نیز امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری سمت درست تاریخ را به ما نشان دادند. آنجا که امام (ره)، امریکا را شیطان بزرگ نامید و مقام معظم رهبری این دولت را زورگو و مستکبر نامید و امروز با حمایتش از رژیم صهیونیستی می‌بینیم که به‌واقع همین بوده است.
 سمیعی با اشاره به مشارکت و راه‌اندازی ۲۲۷ جنگ، ۷ مورد کودتا و ۱۷ مورد دخالت در کشورهای مختلف، تأسیس داعش، حمایت از رژیم صهیونیستی و صدها جنایت دیگر توسط امریکا، اظهار کرد: ما با تکیه به منش مسلمانی، مظلومیتی که از فلسطین، لبنان، حزب‌الله و جبهه مقاومت در تاریخ ثبت می‌شود، دفاع می‌کنیم و تا پیروزی نهایی کنار آن‌ها می‌مانیم.
 امام‌جمعه شهر فاضل آباد در پایان این گفتگو با اشاره به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان و ترور شهید نصرالله، گفت: بر همه ما فرض است با هر امکاناتی که داریم از حزب‌الله، فلسطین و مسلمین دفاع کنیم تا پرچم اسلام را به دست صاحب حقیقی آن یعنی حضرت حجت (عج) برسانیم.
 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.