1402-09-01 12:28
319
0
87552
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج دانشجویی گلستان:

رژیم صهیونیستی قلب مسائل ضداخلاقی و دینی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج دانشجویی گلستان گفت: همه کسانی که اسیر ضد دین و اخلاق قرار می‌گیرند مأوا خود را اسرائیل می‌دانند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما؛ حجت‌الاسلام علیرضا ریاحی در یادواره شهدای خبرنگار اظهار کرد: بیش از ۷۰ سال ظلم به اسرائیل شد و همه دنیای غرب این ظلم را به مردم فلسطین وارد کردند و برای احقاق حق مردم فلسطین دست به اقدام زد که رهبر انقلاب از آن به‌عنوان یک عملیات و آسیب ترمیم‌نشدنی برای رژیم صهیونیستی یاد کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج دانشجویی گلستان ادامه داد: در طوفان الاقصی اگر از نگاه دقیق بررسی کنید کار بسیار بزرگی است و رهبر انقلاب فرمودند بر دست و بازوان طراحان بوسه می‌زنیم حرف بسیار دقیقی است.

ریاحی افزود: در یک اقدمی که تمام ادوات ضدجاسوسی رژیم صهیونیستی که مدعی آن بودند هیچ اقدامی از سوی هیچ کشوری نمی‌تواند علیه ما صورت بگیرد و دیواره‌هایی به طول هشت متر با سنسورهای حساس با بهره‌گیری از هوش مصنوعی که می‌گفتند حتی تحرکات زیر زمین را نشان می‌دهد.

وی گفت: حماس مدت‌ها وقت گذاشتند و توانستند یک کار چنین بزرگی را انجام دهد به‌طوری که برای‌آنکه این جنازه صهیونیستی بتواند احیا شود آمریکایی‌ها در کنار آنها قرار گرفته است.

این مقام مسئول متذکر شد: صحنه‌های دلخراشی را شاهد هستیم و اگر نقش رسانه در این صحنه‌ها نبود خون مردم غزه به هدر می‌رفت، اصحاب رسانه مردم دنیا را بیدار می‌کنند و تقریباً همه مردم دنیا پای‌کار آمدند.

ریاحی تأکید کرد: در کشورهای مختلف تجمعات میلیونی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تجمع کردند و این به‌واسطه کار رسانه‌ای بود.

وی گفت: وجدان بیدار رسانه امروز مردم دنیا را بیدار کرده است و رسانه‌های با وجودان و خبرنگارانی که با خط انسانیت قلم می‌زنند وقایع فلسطین را به جهانیان مخابره می‌کنند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.