1399-10-13 14:22
398
0
72430
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا:

سردار سلیمانی «مالک» و«سلمان» ولایت بود/ شهید سلیمانی در مقابل استکبار لحظه ای کوتاه نمی آمد

حجت الاسلام و المسلمین جعفر رعایتی گفت: برای تبیین مکتب اسلام شهید سلیمانی هم مالک و هم سلمان ولایت بود، او در مقابل استکبار لحظه ای کوتاه نمی آمد.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام و المسلمین جعفر رعایتی ظهر امروزدر ویژه برنامه گفتگوی تحلیلی، تبینی با موضوع «بصیرت تولی و تبری و بیداری اسلامی»  اظهار کرد: تاکنون سه ظهور از ابتدای شکل گیری اسلام و حکومت اسلامی شکل گرفت که یکی در شکل گیری، دیگری تثبیت آن در زمان پیامبر و اوج تبلور اسلام ناب هم با شکل گیری انقلاب اسلامی انجام شد که بسیاری از افراد در دنیا اسلام را شناختند.

وی با اشاره به شهادت سلیمانی افزود: سردار سلیمانی در طول حیات برای بسیاری از مردم ایران شناخته شده نبود ولی پس از شهادت برخی افراد برای آن آنگونه اشک ریختند که برای عزیزان خود نریختند و دلاوری های او را شناختند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا با بیان اینکه شهید سلیمانی هم به دنبال دین و هم به دنبال دنیای مردم بود، تصریح کرد: او هرجا نیاز بود در سوریه و لبان در مناطق جنگی حاضر می شد و همه  پاسخ فرزندان و خانواده شهید را می داد و  از آنها دلجویی می کرد.. او هیچگاه به دنبال دیده شدن نبود.

وی به ویژگی های شخصیتی شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: نخستین ویژگی شهید سلیمانی دین محوری این شهید بزرگوار بود و ویژگی دوم این شهید بزرگوار ولایتمداری و ویژگی سوم بصیرت مثال زدنی او بود.

رعایتی ادامه داد: این سه ویژگی خاص برای شهید سلیمانی یک مکتب تبدیل شده است .این در حالی است که در همه حال با اخلاص و بدون ریا عمل میکرد و نیاز است که مردم با این ویژگی ها آشنا شوند.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی در مقابل استکبار لحظه ای کوتاه نمی آمد، اذعان کرد: شهید سلیمانی به واسطه بصیرتی که داشت توانست در انجام ماموریت ها موفق باشد.

رعایتی تاکید کرد: برای تبیین مکتب اسلام شهید سلیمانی هم مالک و هم سلمان ولایت بو،  مالک از آن جهت که نابغه سیاسی و جنگی و سلمان از آن جهت که در دین هم ممتازبود.برای مثال در اوج جنگ مراقب اموال مردم بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا در خاتمه گفت: مردم دنبال اسطوره هستند  بسیاری از کشورها با ابزار هنر اسطوره سازی می کنند اما ما اسطوره های واقعی مانند سردار داریم که باید با زبان هنر به نسل جوان کشور و به دنیا شناسانده شود و مطمئنا در طول 50 سال عمر بابرکتشان می توان صدها داستان  و فیلمنامه و .. تهیه شود .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.