1394-03-04 07:58
1042
0
15172
نماینده مردم شهرستانهای رامیان و آزادشهر در مجلس:

سلامت دستگاه ها، پیش شرط مبارزه با مفاسد اقتصادی است/ اقدامات قضایی صرف، جوابگو نیست

نماینده مردم شهرستانهای رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش عمده ای از مبارزه با مفاسد اقتصادی با اقدامات قضایی امکان پذیر نیست بلکه به سلامت دستگاه مرتبط است.

به گزارش گلستان ما، "رضا صابری" نماینده مردم شهرستانهای رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با گل رامیان در خصوص اقدامات نهادهای مربوطه در مبارزه مفاسد اقتصادی گفت: ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی ترکیبی از سه قوه مقننه، مجریه و قضاییه است و در طی یک سال اخیر اقداماتی انجام شده و شاهد بودیم که احکامی هم از طرف دستگاه قضا به برخی پرونده ها که مرتبط با شبکه اجرایی کشور بود، صادر شد و اینها نشانه های مثبت از اداره کلی نظام مبارزه با مفاسد اقتصادی است. 

وی افزود: ولی انتظار بیش از این است، تاجایی که شاهد باشیم کسی جرات دست اندازی به ببیت المال را نداشته باشد.

صابری اظهار کرد: بخش عمده ای از مبارزه با مفاسد اقتصادی با اقدامات قضایی امکان پذیر نیست بلکه به سلامت دستگاه اجرایی نیز مرتبط است.

نماینده مردم شهرستانهای رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید دستگاه اجرایی نظارت و مراقبت کافی را برای عدم دست اندازی برخی از افراد سودجو به بیت المال و منافع ملی را داشته باشند.

وی عنوان کرد: ما به لحاظ نیازهای قانونگذاری مشکل نداریم و قانون، به اندازه کافی در رابطه با مبارزه با مفاسد اقتصادی وجود دارد.

صابری در خصوص ریشه فساد اقتصادی خاطرنشان کرد: در نظام اداری و اقتصادی باید تاکیدات مقام معظم رهبری در این زمینه به عنوان یک ضرورت دنبال شود.

وی افزود: آنچه در این زمینه تا حدودی کار را با مشکل مواجه کرده است سوءاستفاده افراد از بیت المال، از جمله در زمینه های منابع طبیعی و زمین خواری است که متاسفانه و گاها از طریق جلب اعتماد مسئولین روی می دهد.

نماینده مردم شهرستانهای رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: مراقبت مسئولین یک ضرورت اساسی است و باید جلوی سودجویی افراد را بگیرند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.