1400-08-10 11:26
1092
0
76813
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:

ضرورت تداوم ایستادگی برابر مستکبران در گام دوم انقلاب اسلامی/ 13 آبان برگ زرینی در تاریخ پایداری افتخار آفرین کشور

منتظری گفت: : انقلاب اسلامی در گام دوم باید همان ویژگی های گام نخست را با ایستادگی در برابر زورگویان نشان دهد.

غلامرضا منتظری به خبرنگار گلستان ما گفت: در تاریخ انقلاب اسلامی رخدادهای متعددی را شاهد هستیم که بخشی از این رخدادد ها نقش های به سزایی در تحولات سیاسی و اجتماعی کمشور داشته و یکی از آنها 13 آبان است.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به دلیل اهمیت و حضور موثر جوانان، نوجوانان و دانشحویان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده که از یک سو ماهیت و خباثت استکبار جهانی آشکار شود و از سویی دیگر روحیه استکبار ستیزی و ظلم ستیزی در جامعه ما توقیت شد.

منتظری بیان کرد: وقتی شعار مرگ بر آمریکا و استکبار در کشور طنین انداز می شود نشانه خشم ملت ایران به ظلم و ستیز در طول تاریخ شکل گیری این کشور است و این روز را باید هر سال احیاء کرد و زنده نگه داشت تا این فرهنگ در بین نسل جوان جامعه توقویت شود و این سوال مطرح شود این حضور خیابانی جوانان در 13 آبان و اعتراض آنها به چه چیزی است و این ترحم برای چیست و این مسئله کارنامه شوم استکبارجهانی را روشن می کند.

وی گفت: انقلاب اسلامی در گام دوم باید همان ویژگی های گام نخست را با ایستادگی در برابر زورگویان نشان دهد و این روز وظیفه داریم از طریق رسانه ها و کتب درسی و کرسی های آزاد اندیشه این مسیر را ترسیم کنیم.

این مسئول تاکید کرد: حضرت امام (ره) آمریکا را جرثومه فساد مطرح می کند و اگر این مسئله کالبد شکافی نشود عمق مسئله برای مردم تبیین نمی شود و لذا 13 آبان برگ زرینی در تاریخ مظلومیت و پایداری افتخار آفرین این کشور به شمار می رود و از سویی جنایت آمریکا را که نسبت به ملت ایران تحمیل کرده نشان می دهد.
منتظری ابراز داشت: به همت بلند در مسیر تحول کشور و ساختن ایران قوی باید روحیه استکبار ستیزی خود را نشان دهیم و در این مسیر از ابزارهای فرهنگی و هنری باید بهره ببریم.

وی گفت: جنایت های آمریکا به ملت ایران تمامی ندارد و باید بیندیشیم که هواپیمای مسافربری به چه جرمی  باید در آبها سقوط کند و این اتفاق سیمای کری و زشت جنایتکاران آمریکایی را نشان می دهد و جنایات آمریکا مختص به ایران نیست و در کشورهای منطقه نیز این جنایت ها را شاهد هستیم.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.