1394-12-07 10:29
1343
0
28185
به دلیل عدم تجربه کافی :

ضعف هیات اجرایی گرگان در ساعات اولیه انتخابات

انتخابات در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا در حالی برگزار شد که شاهد کمبود ها و نقص هایی در شروع عملیات اخذ رای در ساعات اولیه امروز صبح توسط هیات اجرایی بودیم .

به گزارش گلستان ما ؛ دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری صبح امروز ساعت 8 صبح همزمان با سراسر کشور آغاز شده است .

اولین فردی که پای صندوق رای مثل همیشه ظاهر شد مقام معظم رهبری بود که با حضور خود تاکید کرد که این انتخابات سرنوشت ساز و مهم است .

رای مقام معظم رهبری همان ساعت 8 صبح در صندوق ریخته شد و همزمان در روستاهای گرگان نیز طبق مشاهدات عینی مردم از ساعت 8 در مساجد و مدارس حاضر شدند تا رای بدهند .

اما در برخی حوزه ها مشاهده شد که هنوز انسجام لازم بین هیات اجرایی وجود نداشته و صندوق ها ساعت 9 رسیدند و عملا کار اخذ رای از ساعت 9:15 دقیقه شروع شد .

همچنین سیستم های کامپیوتری هم آمادگی لازم را برای انتخابات نداشتند و عملا درگیری مشکلات سیستمی شدند .

747

این نقص ها مورد اعتراض برخی افراد شد که معمولا یا پیر و کهنسال بودند و یا می خواستند برای کار کشاورزی و سمپاشی مزارع گندم بروند و برخی مخاطبین نیز با پیامک این نقص را به این پایگاه خبری ارسال کردند .

در گرگان نیز در چندین حوزه انتخابیه این اتفاق افتاد از جمله امامزاده نور و مسجد جامع که برخی مسئولین مردم را به آرامش دعوت کرده ، هر چند این تجمع نشان دهنده حضور پرشور و شعف مردم در انتخابات بوده است .

آنچه که مشخص است هیات اجرایی حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا تمهیدات لازم و توانمندی و درایت کافی را در این زمینه نداشته اند وگرنه همان شب قبل بایستی سیستم های کامپیوتری در محل اخذ رای نصب و تست می شدند .

همچنین جوان بودن کادر هیات اجرایی ، ناشناخته بودن و عدم تجربه افرادی که در کسوت هیات اجرایی بودن باعث شد عملا نتوانند از خود خلاقیتی نشان دهند و این بچه های هیات نظارت بودند که راهنمایی های لازم را به دلیل تجربه انتخاباتهای قبلی به آنها ارائه می دادند .

به هر حال این انتخابات با حضور گسترده مردم در حال انجام است و مردم دسته دسته در حال رفتن به سمت صندوق های رای هستند و حماسه ای دیگر تا فردا خلق خواهد شد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.