1403-06-20 09:36
486
0
91343
گلستانی‌ها چشم‌انتظار تدبیر وزیر کشور هستند؛

عدم‌ پذیرش و ارائه لیست از سوی نمایندگان گلستان

باتوجه‌به رایزنی‌هایی که روزهای گذشته با مجمع نمایندگان صورت‌گرفته حال رئیس مجمع نمایندگان عنوان کرده که نمایندگان استان گلستان لیستی برای گزینه انتصاب استاندار در نظر ندارد و عنان کار را به وزیر کشور و مسئولان دولت چهاردهم واگذار کردند.

 به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ باتوجه‌به رایزنی‌هایی که روزهای گذشته با مجمع نمایندگان صورت‌گرفته حال رئیس مجمع نمایندگان عنوان کرده که نمایندگان استان گلستان لیستی برای گزینه انتصاب استاندار در نظر ندارد و از سویی دیگر این نشان از آن دارد که لیست‌های مطرح مورد پذیرش مجمع نمایندگان نیست و آنها منتظر تدبیر وزیر کشور و رئیس‌جمهور برای انتصاب استاندار گلستان هستند.

این ابتکار مجمع نمایندگان در حالی است که پیش‌ازاین گروه‌های مختلف سیاسی نسبت به ارائه لیست‌های مختلف برای گزینه استانداری تلاش کردند.

نکته حائز اهمیت باتوجه‌به صحبت‌های روز گذشته وزیر کشور در خصوص انتصاب استانداران و بیان ویژگی‌هایی چون «مردم‌داری، داشتن سابقۀ کار در استانداری‌ها و فرمانداری‌ها، بازنشسته نبودن و نداشتن سابقۀ استانداری دراستان موردنظر» تقریباً گزینه‌های اصلی لیست استانداری در استان کنار می‌رود.

با این تفاسیر پیش‌بینی می‌شود که همان‌طور که رئیس مجمع نمایندگان عنوان کرده باید منتظر گزینه‌های نهایی استانداری از سوی وزیر کشور باشیم، بنا است گزینه‌های استانداری از سوی وزیر کشور مشخص شود و برای گزینه‌هایی نهایی در هیئت دولت برای انتصاب استاندار تصمیم‌گیری شود.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.