1403-06-26 11:07
72
0
91404
معاون تبلیغات اسلامی گلستان:

غزه عقبه نظام سلطه را نمایان ساخت

معاون تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مردم غزه با این مقاومت جانانه خود عقبه نظام پلید سلطه در برابر جبهه اسلام را نمایان ساختند.

 رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: ایام هفته وحدت است و یاد امام (ره) را زنده نگه می‌داریم که با ترسیم هفته وحدت این هفته را به هفته عزت و اقتدار اسلامی تبدیل کرد، پیامبر مکرم اسلام (ص) معلم همه نیکی‌ها و عدالت و شجاعت و انسانیت و معرفت و تکامل و پیشرفت بشریت است که باید از آن درس بگیریم.
 
 معاون تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: پیامبر مکرم اسلام اسوه حسنه و الگوی ماندگار اسلام ناب و جهاد فی‌سبیل‌الله و مبارزه با طاغوت و کفر و فاتح قلوب برای نظام اخوت و برادری و توحیدی است.
 
 دیلمی بیان کرد: جامعه اسلامی وقتی به تکامل می‌رسد که در تمامی شئون حرکت کند و پیام محوری پیامبر مکرم اسلام (ص) مبارزه مستمر و هوشمندانه با طاغوت و ایستادگی است.

وی افزود: پیامبر مکرم اسلام نسخه کامل و تکامل‌یافته همه پیامبران و اولیای الهی در طول تاریخ است، نور اسلام به‌وسیله پیامبر (ص) و با مدد الهی و مبارزه عظیم و خستگی‌ناپذیر اسلام به عالم رسیده است و این نور تمدن‌ساز و جامعه پرداز است.

معاون تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: در طول تاریخ اسلام می‌بینیم جبهه کفر تلاش کردند از طریق جنگ‌های متعدد سخت و جنگ روایت‌ها و با زر و زور و تزویر به دنبال خاموش کردند نور اسلام و نور پیامبر مهربانی بودند که به اذن الله این نور خاموش‌شدنی نیست و چراغ راه بشریت است.

دیلمی یادآور شد: امروز جهان تشنه شنیدن فضائل و ترسیم سلوک رفتاری و توحیدی پیامبر (ص) و در یک‌کلام به دنبال اسلام ناب است و ندای اسلام‌خواهی و اسلام‌گرایی در گوشه‌گوشه جهان شنیده می‌شود و اگر حنجره‌ای در گوشه‌گوشه جهان ندای تفرقه بلند شود مطمئن باشید آن ندای شیاطین استکباری است.

وی گفت: امروز مردم مجاهد غزه در جبهه مقاومت با تاسی به سیر نبوی در برابر ایادی استکباری و رژیم منحوس و کودک کش صهیونیست ایستادگی کردند و اینها دانش‌آموخته مکتب نبوی هستند و با این مقاومت جانانه خود عقبه نظام پلید سلطه در برابر جبهه اسلام نمایان ساختند.

معاون تبلیغات اسلامی گلستان متذکر شد: امروز ضرورت دارد همه کسانی که دلداده اسلام هستند به پیامبر مکرم اسلام اقتدا کنند و به این الگوی ماندگار و تمام‌نشدنی و قله تمدنی و وجود عالم خلقت توجه داشته باشند و از سویی دیگر به تبیین شخصیت پیامبر مکرم اسلام بپردازند.

انتهای پیام/
 
 
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.