1402-04-04 17:05
402
0
85492
معاون استاندار تاکید کرد؛

قدرت کشور در گروی وحدت و اتحاد است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: قطعا هرچه در بحث وحدت و اتحاد بیشتر تمرکز شویم، قدرت کشور بیشتر خواهد شد.

به گزارش گلستان ما، سیدعلی مهاجر در نشست با مدیرکل، معاونین و مدیران شهرستانی سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: سواد تقریب و شناخت جریان‌های جهان اسلام ضرورت مدیران، مداحان، واعظان و خطبا است که باید آن را فرا بگیرند، قطعا هرچه در بحث وحدت و اتحاد بیشتر تمرکز شویم، قدرت کشور بیشتر خواهد شد. 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ادامه داد: دشمن برای تغییر باورها و اعتقادات مردم خصوصا جوانان و آینده‌سازان کشور، با استفاده از قدرت رسانه‌ای و نفوذ در بخش‌های مختلف حتی در بسیج و روحانیت، سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی کرده است، اثرات این تلاش دشمن را در موضوعاتی مثل تاخیر در ازدواج و کاهش فرزندآوری، عفاف و حجاب و دیگر موضوعات و معضلات اجتماعی می‌توان دید. 

مهاجر ابراز داشت: سازمان تبلیغات اسلامی که وظیفهٔ برنامه‌ریزی، طراحی، هدایت و پشتیبانی از تبلیغات دینی مردم را به عهده دارد، وظیفه دارد با تعریف برنامه دقیق و هدف‌مند، با ریل‌گذاری و اولویت‌بندی صحیح در حفظ و گسترش اعتقادات دینی مردم گام بردارد. 

وی افزود: انتخابات نقش تعیین کننده‌ای در سرنوشت جامعه و البته قدرت و اقتدار ملی دارد، از این‌رو سازمان تبلیغات با استفاده از ظرفیت تبلیغی خود، با امیدافزایی و ترغیب مردم به مشارکت در انتخابات می‌تواند در تحقق آن نقش‌آفرین باشد.


این مقام مسئول متذکر شد: سلامت انتخابات و صیانت از آرای مردم به عنوان حق‌الناس وظیفه‌ای است که بر دوش وزارت کشور است که در نامه معاون سیاسی وزیر کشور به مجموعه استانداری یادآوری شد و متاسفانه برخلاف انتظار، باعث رنجش برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی شد. 

مهاجر گفت: باید زمان را مقتنم بدانیم و از هر فرصتی برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمام عرصه‌ها از انتخابات تا مباحث دینی و فرهنگی و اجتماعی استفاده کنیم.

انتهای خبر/۴۲۰۲

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.