1395-01-27 11:28
956
0
30447
انتقاد شدید امام جمعه موقت گرگان از دستبرد به بیت المال:

قلب مردم از چپاولگران بیت المال به درد آمده است / سپاه و ارتش افتخار ایران اسلامی هستند

امام جمعه موقت گرگان با انتقاد شدید از دستبرد چپاولگران به بیت المال و جیب مردم خواستار نظارت بیشتر دستگاههای نظارتی و برخورد قاطع با این افراد شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کاسپین، حجت الاسلام قاسم لیوانی در خطبه های سیاسی و عبادی نماز جمعه گرگان با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی و پرهیزگاری اظهار کرد: ماه مبارک رجب بهترین فرصت برای بازگشت به سوی خدا و تمرین تقوا و پرهیزگاری برای مسلمانان است.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رجب مدخل و ورودی اصلی برای ورود به ماه میهمانی خدا در رمضان است افزود: کسانی می توانند ماه رمضان خوب و بابرکتی را تجربه کنند که از هم اکنون خود را در ماه رجب در معرض موهبت های الهی در این ماه بزرگ و معنوی قرار داده اند.

امام جمعه موقت گرگان با اشاره به در پیش بودن رو بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کرده اند ارتش ایران تنها ارتش دنیاست که در کنار حفظ آمادگی دفاعی و تقویت بنیه های نظامی، مکررا در حال تقویت بنیه اعتقادی و مکتبی خود بوده و توان و انرژی حرکتی خود را از توکل بر خداوند منان طلب می کند.

لیوانی در ادامه با تاکید بر اینکه برای یک جامعه اسلامی بسیار زشت است که درون آن مشکلات اقتصادی و بیکاری وجود داشته باشد ادامه داد: باید هرچه زودتر همه مردم و مسئولان به سمت اقتصاد مقاومتی و تحقق آن حرکت کنند.

وی با تاکید بر حضور پرشور مردم در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مردم باید نماینده ای را انتخاب کنند که با اصلی و فرعی کردن مسائل کشور به دنبال حل مسائل اساسی کشور و مردم باشد و از حاشیه سازی خودداری کند.

امام جمعه موقت گرگان با اشاره به فرارسیدن دوم اردیبهشت و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فرماندهان و افسران سپاه تا به امروز با قدرت و صلابت از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کرده اند و در کنار ارتش قهرمان افتخار ایران اسلامی هستند.

لیوانی با تاکید بر توجه به سیره عملی اهل بیت به ویژه امیرمومنان علی علیه السلام تصریح کرد: باید خصوصیات اخلاقی و رفتاری بی نظیر ایشان را در زندگی، در ماه مبارک رجب باری دیگر مورد بازبینی و مطالعه قرار دهیم و به سمت عملی کردن آن ها در زندگی شخصی و اجتماعی حرکت کنیم.

وی با اشاره به مطالبی درباره بیان جابه‌جایی ۱۲ هزار میلیارد تومان از بیت‌المال توسط برخی افراد در کشور، اظهار کرد: متاسفانه با شنیدن اخباری اینچنینی که نشان از سواستفاده برخی چپاولگران بیت المال از جیب مردم است قلب انسان به شدت به درد می آید.

امام جمعه گرگان از فقدان نظارت کافی در سیستم و ساختار اقتصادی کشور به شدت انتقاد کرد و افزود: در کشور دستگاه های نظارتی وظیفه سنگینی را برعهده دارند که با توجه به مسئله ذکر شده در خصوص این مبلغ کلان جابه‌جا شده، نشان می‌دهد این دستگاه‌های نظارتی نیز به وظایف خود به خوبی عمل نکرده‌اند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.