1395-02-02 10:54
809
2
30746
حجت الاسلام ذوالنور در گرگان:

لاریجانی رئیس مجلس دهم می شود / روزهای ننگ آور مجلس ششم یادمان نرفته است / دستاورد سفر خارجی روحانی ورود گوجه فرنگی به کشور بود

منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر قراموش نکردن روزهای ننگین مجلس ششم گفت: نمی گذاریم انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان بیافتد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کاسپین، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در جمع مردم گرگان با اشاره به فرا رسیدن میلاد امام علی علیه السلام اظهار کرد: سیره علوی بزرگترین راه و منش حکومت داری و سیاست مداری است.

وی با بیان اینکه مردم با تصمیم خود مجلس دهم را ملسی اصولگرا انتخاب کرده اند افزود: آقای عارف نمی تواند کف رای را برای ریاست مجلس به دست آورد و قطعا در صورت رقابت با لاریجانی شکست خواهد خورد.

منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه افراد دیگری نیز صلاحیت حضور بر این مسند را دارند گفت: مهم اینست که بنا به فرمایش امام راحل سکان امور به دست نااهلان و نامحرمان به انقلاب نیافتد.

وی با اشاره به اینکه هنوز خاطره تلخ مجلس ششم از یاد ما نرفته است اضافه کرد: در آن روزهای ننگآور ۱۲۸ نماینده وقتی دیدند آمریکا بعد از انهدام برج های دوقلو به بهانه مبارزه با تروریسم  به افغانستان حمله کرد دست به تحصن زدند و روزه سیاسی گرفتند و پیشنهاد جام زهر به رهبری دادند و این به آن دلیل بود که اگر جریانی با ایده و عقیده نظام مخالف بود و اگر با مبانی دینی مشکل  داشته باشد و اولویت ها را گم بکند نظام را به سمت فرو پاشی میبرد.

حجت الاسلام ذوالنور درادامه با بیان اینکه دولت اعتقادی به اقتصاد مقاومتی ندارد گفت: اعتقاد باید در عمل دیده بشود اما متاسفانه دولت در عمل این را نشان نمی دهد و می بینیم که واردات کالاهای چینی در عمر این دولت (اعتدال و امید) نسبت به گذشته ۵ برابر شده است.

نمایده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد :حتی در سفر رئیس جمهور به فرانسه قرارداد ورود گوجه فرنگی از آن بیرون می آید که نشان از عدم اعتقاد دولت به اقتصاد مقاومتی است و این در حالی است که  ما در بخش های زیادی از کشور می توانیم در تولید این محصول خود کفا بشویم و حتی آن را به کشور های همسایه صادر نمائیم.

انتهای پبام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

گلستانی

خدایا به ما آن عطا فرما آنچه را بر زبان آوریم تا تو خشنود گردی و رضای تو در آن باشد ............

0
0
پاسخ
1395-02-02 12:01

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.