1394-01-27 16:57
1222
0
13357
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کلاله:

ماجرای فرودگاه جده تصویری از اسلام آمریکایی است / با عاملین برخورد شود

رئیس ادراه تبلیغات اسلامی کلاله گفت: ماجرای خلاف شرع فرودگاه جده، تصویری از اسلام آمریکایی است و برخواسته از تفکر فرقه ضاله ی وهابیت است.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگویی ضمن محکومیت اقدام شنیع، غیرانسانی و خلاف شرع پلیس فاسد آل سعود، این اقدام وقیح را برخواسته از تفکر فرقه ضاله ی وهابیت دانست و افزود: این عمل ضد اخلاقی و اسلامی که با چراغ سبز رژیم شاهنشاهی سعودی انجام شد، تصویری از اسلام آمریکایی در کشور عربستان است.

دیلمی افزود: همگان در سراسر جهان تصاویر و عیاشی بزم شراب خاندان سعودی و خوش خدمتی آنها را به اربابان سفاک خود، در کشتار مردم بی دفاع در کشورهای مختلف اسلامی از جمله سوریه، عراق، لبنان، بحرین و اکنون در یمن را بارها از رسانه ها دیده اند؛ رژیمی کودک کشی که به ناموس مسلمین هم رحم نمی کند رژیمی که عیاشی و فساد دربارش و فتواهای عجیب و خفت بار مفتی ها و جنایات آنها، قلب مسلمانان بیدار را جریحه دار می کند.

وی تاکید کرد: تمامی شرارت ها و درگیری هایی که در مناطق اسلامی حاصل می شود با حمایت سعودی هاست آنها اجیرشدگان رژیم صهیونیستی و امریکا هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کلاله تصریح کرد: از مسئولین امر می خواهیم با پیگیری مجدانه، عاملین این اهانت و عمل خلاف شرع به اشد مجازات برسند.

دیلمی اظهار داشت: یکی از اصول خدشه ناپذیر ما در سیاست خارجی که بارها مقام عظمای ولایت بر آن تاکید فرمود اصل عزت است و اگر قرار باشد برای حفظ عزت خود و مقابله با اینگونه اهانت ها، عمل مستحبی حج عمره به حالت تعلیق درآید، مانعی ندارد، مردم شریف ایران اسلامی می توانند هزینه این عمل مستحبی را که در نهایت در جیب آل سعود برای قتل و غارت در جهان اسلام قرار می گیرد تا اطلاع ثانوی و رسیدن به نتیجه ی مطلوب، در امور خیریه و رسیدگی به نیازمندان و... هزینه کنند.

وی اذعان داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی امروز در اوج قدرت و عزت در جهان است و اگر پادشاهان کودک کش تکفییری عربستان که امروز با عنوان خادمین حرمین در واقع نقش خائنین به حرمین شریفین را بازی می کنند فکر می کنند با این رفتارهای خلاف شرع می توانند به اراده ملت ما در حمایت از مظلومین و مسلمانان جهان خدشه ای وارد کنند سخت در اشتباه هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کلاله در پایان گفت: روند اضمحلال و سقوط آنها با حمله به مردم بی دفاع و مظلوم یمن و بحران سازی در کشورهای دیگر به فضل الهی رقم خورده است و سرنوشت خفت بار سران دیکتاتور عربی منطقه در انتظار آنهاست و رژیم سعودی با جنایات اخیر خود، چهره ی کریه و ماهیت خبیث خود را برای عام و خاص در سراسر جهان نشان داد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.