1403-06-10 06:55
102
0
91236
نایب‌رئیس کمیسیون انرژی در مجلس:

مجلس اجازه افزایش قیمت ‎بنزین را نمی‌دهد

نایب‌رئیس کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی به شایعات افزایش قیمت بنزنی در توئیتی واکنش نشان داد و گفت: انرژی و سوخت گران شود، روی همه مسیر‌ها تأثیر می‌گذارد.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ رمضانعلی سنگدوینی، نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت: «افزایش قیمت ‎بنزین بر قیمت همه کالا‌ها در جامعه تأثیر می‌گذارد.
اگر قیمت بنزین افزایش یابد، باید بر اساس تورم، درآمد حقوق‌بگیران را متعادل کرد در غیر این صورت جامعه نمی‌تواند آن را تحمل کند.
درست است که انرژی در کشور ما ارزان است اما آیا اگر قیمت آن را افزایش دهیم، به طبقات پایین جامعه صدمه وارد نمی‌شود، عادلانه این است که درآمد مردم، خصوصاً دهک‌های پایین جامعه، از یک تا ۶، را بالا ببریم. همین اکنون هم شرایط زندگی مردم دشوار است.
مجلس اجازه افزایش قیمت ‎بنزین را نمی‌دهد و در هر کاری که قرار است انجام شود، نباید اجازه داد به طبقات پایین و ضعیف جامعه خسارت وارد شود.
وقتی انرژی و سوخت گران می‌شود، روی همه مسیر‌ها تأثیر می‌گذارد هر سیاستی که دولت می‌خواهد اجرا کند، حتماً با هماهنگی مجلس و مردم خواهد بود. »
انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.