1394-06-26 15:02
1425
0
20641
نماینده مردم شهرستانهای رامیان و آزادشهر:

مجلس نواقص برجام را بررسی و الزامات قانونی را تعیین و تصویب می کند/ عکس العمل نمایندگان بعد از اعلام نتیجه کمیسیون برجام مشخص می شود

نماینده مردم شهرستانهای رامیان و آزادشهر گفت: مجلس نواقص برجام را بررسی و در راستای کمک به دولت و جلوگیری از سیطره استکبار بر کشور، الزامات قانونی را تعیین و به تصویب برساند.

به گزارش گلستان ما، «رضا صابری» نماینده مردم شهرستانهای رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با گل رامیان گفت: برجام برای کشور تعهداتی را به همراه خواهد داشت و بر اساس قانون اساسی هر نوع معاهده یا توافقنامه تعهدآور، بایستی به تایید مجلس شورای اسلامی برسد.

وی اظهار کرد: نظر دولت بر این است که قصد ندارد برجام را به عنوان یک لایحه به مجلس بفرستد، لذا مجلس می تواند بر اساس روشهای قانونی خود نواقص برجام را بررسی و در راستای کمک به دولت و جلوگیری از سیطره استکبار بر کشور، الزامات قانونی را تعیین و به تصویب برساند.

صابری افزود: این قانون بدون ایجاد محدودیت برای دولت جلوی نفوذ دشمنان نظام را خواهد گرفت والزامی برای حفظ دستاوردهای هسته ای و توانمندی های دفاعی به همراه خواهد داشت.

وی با تاکید بر مسئولیت مجلس شورای اسلامی در این زمینه گفت: نیاز است که مجلس با یک کار کارشناسی و دقیق، برجام را مورد ارزیابی قرار دهد.

نماینده مردم شهرستان های رامیان و آزادشهر درخصوص فضای عمومی مجلس پیرامون بحث برجام خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی در حال کارشناسی برجام است و باید منتظر بمانیم تا کار کارشناسی کمیسیون ویژه برجام به نتیجه برسد و در آن صورت فضای مجلس نشان خواهد داد که عکس العمل نمایندگان مردم در مقابل برجام چیست.

انتهای پیام/ 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.