1395-12-13 07:03
1105
0
36059
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گلستان:

مجمع نخست جبهه مردمی نیروهای انقلاب بازتولید 22 بهمن 57 بود/ جبهه مردمی نیروهای انقلاب سرآغاز یک حرکت گفتمانی جدید است

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب استان گلستان با اشاره به همدلی و وحدت بی‌نظیر شخصیت‌های انقلاب در نخستین مجمع این جبهه در تهران، گفت: مجمع نخست جبهه مردمی نیروهای انقلاب بازتولید 22 بهمن 57 بود.

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس، فتح‌الله نوری در گفت وگو با خبرنگاران استان گلستان با اشاره به برگزاری نخستین مجمع جبهه مردمی نیروهای انقلاب در مجتمع شهر آفتاب تهران اظهار کرد: همه افراد عضو مجمع در این روز شاهد بودند که چهره‌های دلسوز و دلبسته به انقلاب با چه شور و حراراتی در کمال همدلی برای دفاع از آرمان‌های امام راحل گردهم آمده بودند.

وی با بیان اینکه مجمع نخست جبهه مردمی نیروهای انقلاب در جوار مرقد مطهر امام راحل فصل نوینی از بازتولید 22 بهمن 57 بود، افزود: حضور همه آحاد مردم از جمله حضور 27 قشر، نهاد و صدها شخصیت کشوری و استانی و همچنین جمع پُررنگ جوانان و بانوان در کنار هم نویدبخش یک حرکت گفتمانی جدید است.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب استان گلستان با اشاره به اینکه انقلابیون در کنار مرقد مطهر امام خود میثاق بسته و سوگند یاد کردند که اتحاد و همدلی را سرلوحه کار خود قرار دهند، خاطرنشان کرد: یقین داریم این اتحاد و همدلی می‌تواند فرجام موفقی برای اعتلای انقلاب و آرمان‌های بلندش داشته باشد.

گفتنی است پنج‌شنبه گذشته نخستین مجمع ملی جبهه نیروهای مردمی انقلاب کشور با حضور بیش از 3 هزار نفر از نمایندگان مردم در سرتاسر کشور در مجتمع شهر آفتاب تهران و در جوار مرقد مطهر امام راحل برگزار شد که 46 نفر از اعضای شورای مرکزی استان گلستان و شوراهای شهرستانی این استان نیز در این مجمع شرکت کردند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.