1400-12-01 13:28
899
0
78749
طی مراسمی؛

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان معرفی شد

طی مراسمی با حضور مسئولان حسین خواجه مظفری به عنوان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان معرفی شد.

به گزارش گلستان ما، طی مراسمی با حضور مسئولان حسین خواجه مظفری به عنوان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان معرفی شد.

سعید مازندرانی در مراسم معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان اظهار کرد: همراه مسئولیت اختیاراتی در اختیار مسئولان قرار می گیرد و زمانی موفق هستیم که بتوانیم در مسیر خدمت به مردم گام برداریم.

مدیرکل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ادامه داد: گاهی بروکراسی ها و محدودیت ها اجازه نمی دهد مشکلات را برطرف کنیم‌ و این مسئله سلامتی روحی و روانی مدیران را به خطر می اندازد.

مازندرانی بیان کرد:  مدیریت مسائلی مثل معدن کار سختی است و اگر من اختیاراتی داشتم و نتوانستم از آن به خوبی برای حل مشکل مردم استفاده کنم مطمئنا باید پاسخگوی درگاه الهی و وجدان خود باشم.

وی گفت: عمر پنج و نیم ساله مدیریت بنده و اداره کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی به پایان می رسد و خواجه مظفری مسئولیت امور را برعهده می گیرد.

این مقام مسئول بیان کرد: از مدیران شهرستانی و ستادی انتظار دارم اگر نقضی در کار من وجود داشته و حقیق ضایع شده بر بنده گذشت کنند و شاید بر اساس عدال و عدالت رفتار نکرده باشم و امیدواریم بخشش را همکاران ما داشته باشند و کدورتی از بنده به دل نگیرند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.