1394-04-23 10:24
1330
0
17561

مذاکرات ما با ۱+۵ است نه آمریکا / برخی برای جشن هسته ای عجله نکنند باید ببینیم خطوط قرمز رعایت شده یانه!

نماینده مردم گنبد در مجلس شورای اسلامی گفت: مذاکرات ما با ۱+۵ است نه آمریکا آنهم در خصوص بحث هسته ای و در هیچ زمینه دیگری مذاکره نخواهیم کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، سلیمان عباسی در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این مطلب اذعان کرد: دشمن و تمام نیروهای مومن و انقلابی ایران باید بدانند که اگر در این مذاکرات موفقیتی هم کسب شود حق مسلم ایران است نه اینکه دشمن امتیازی به ما بخشیده باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه شاید افرادی سودجو بخواهند سمت و سوی افکار جامعه را به سمت نظرات خود سوق دهند تاکید کرد باید همگی مطیع امر رهبرو هوشیار باشیم و نگذاریم این اتفاق بیفتد.

عباسی با عنوان این مطلب که هنوز مطلبی توسط تیم مذاکره کننده منتشر نشده است گفت: این تیم فعلا مصر به اتمام مذاکرات هستند و در صورت انتشار نتیجه، مجلس نیز در مورد بند های آن نظر خواهد داد.

نماینده مردم گنبد در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به زمزمه های برگزاری جشن هسته ای دربرخی نقاط استان و کشور اظهار کرد: تا قبل از بررسی بندهای نتیجه مذاکرات و مشخص شدن اینکه آیا خطوط قرمز مد نظر رهبر انقلاب و ملت در این مذاکرات رعایت شده یا نه ، برخی نباید برای جشن هسته ای عجله کنند و باید مراقب باشیم افرادی با اهداف سوء و تحت عنوان جشن هسته ای مشکلاتی را به بار نیاورند.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.