1403-03-15 19:14
130
0
90281
یک ملت در سوگ معمار کبیر انقلاب؛

مردم کردکوی امام وعده‌های صادق را فراموش نکردند

مردم کردکوی با برگزاری مراسم سوگواری نشان دادند که امام وعده‌های صادق انقلاب را فراموش نکردند.

به گزارش خبرگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما؛ سرویس امروز بیش از گذشته انقلاب اسلامی به اهداف خود که رهبر معظم انقلاب اسلامی از آن قله یاد می‌کند نزدیک‌تر است.

اگر امروز ما در این نقطه رسیدیم و ایرانیان در دنیا عزت دارند به واسطه مجاهدت‌ها و خون‌های ریخته شده جوانانی بود که نه تنها انقلاب کردند بلکه برای صیانت از مرز و بوم هشت سال در برابر دشمن تا دندان مسلح با دست خالی و کمترین امکانات ایستادند.

البته اگر کشتی انقلاب امروز به ساحل نزدیک است به واسطه رهبری داهیانه امام (ره) و رهبر انقلاب اسلامی است.

امام(ره) نیم قرن پیش وضعیت امروز ایران اسلامی را پیش‌بینی کرد و در حالی که ایرانیان طیر چگمه‌های نیروهای مستشار آمریکایی در ذلالت بودند انقلاب را در دل‌های جوانان دهه ۵۰ زنده کرد.

امروز با وجود اینکه ۳۵ سال از ارتحال ملکوتی امام (ره) می‌گذرد اما در جای‌جای ایران اسلامی روح امام(ره) انقدر زنده است که مردم یاد امام(ره) و وعده‌های صادقی که ارائه کرده را فراموش نکردند.

 

در شهرستان کردکوی نیز مانند سایر شهرهای دیگر در ۱۴ و ۱۵ خرداد مردم به سوگ ارتحال امام(ره) و شهدای ۱۵ خرداد نشستند.

 سیدمحسن طاهری در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) در شهرستان کردکوی اظهار کرد: ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) شخصیت ممتاز امام خمینی(ره) را شاخص اصلی در انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: معمار کبیر انقلاب از منظر تقوا، شجاعت، ذکاوت، مدیریت و تدبیر امور اجتماعی و حکومتی شاگرد مکتب قرآن و اهل بیت(ع) بود.

وی قیام خونین ۱۵ خرداد را نمونه‌ای از حرکت مردم به دنبال فقیه جامع الشرایط و مرجع تقلید و نائب امام زمان(عج) دانست و افزود: حضرت امام خمینی(ره) به قیام ۱۵ خرداد توجه ویژه‌ای داشت و همواره از آن قیام و شهدای آن به نیکی یاد میکرد و این روز را برای همیشه عزای عمومی اعلام کرد تا مردم نقطه آغاز این قیام را فراموش نکنند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: یاد و نام امام راحل (ره) به‌عنوان پرچم‌دار انقلابی‌گری و استکبارستیزی باید زنده نگهداشته شود.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه قیام حضرت امام خمینی(ره) از همان ابتدا صرفا مبارزه با پهلوی نبود، تاکید کرد: امام خمینی(ره) از همان روزهای آغازین نهضت، مسئله سیطره آمریکا و صهیونیست را بر سرنوشت جهان اسلام مطرح کرد و همزمان در مبارزه با پهلوی با مزدوران آمریکایی و اسرائیلی مبارزه می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه پس از رحلت امام خمینی(ره) دشمن دوباره امیدوار شده بود که شاید بتواند وارد عمل شده و نظام را با چالش جدی مواجه کند ولی به‌حول و قوه الهی خلف صالح حضرت امام خمینی‌(ره)، حضرت امام خامنه‌ای همان مسیر را بدون هیچ خللی ادامه داد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری شهید رئیسی را شاگرد مکتب امام و اسلام ناب دانست و گفت: آیت‌الله رئیسی دارای محبوبیتی خاص در بین مردم جهان بود لذا شهادت آیت‌الله رئیسی بخش عمده‌ای از مردم جهان را عزادار کرد. 

حجت الاسلام طاهری با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: کسی می‌تواند جایگزین رئیس جمهور شهید ما شود که شاخص‌های مکتب امام(ره) در او وجود داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه معیار انتخاب ما باید شاخص‌های مکتب امام خمینی‌(ره) و رهبر معظم انقلاب باشد، افزود: شهیدان رجایی و رئیسی انسان‌های مومن و ولایت مداری بودند چرا که شهید رجایی با افتخار اعلام می‌کرد که من مقلد حضرت امام‌(ره) هستم و آیت‌الله رئیسی همواره خود را تابع نظر ولایت فقیه می‌دانست.

حجت الاسلام طاهری بیان کرد: رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که حامی جبهه مقاومت به‌ویژه مردم فلسطین باشد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مردمی بودن و در کنار مردم و ساده زیستی و دوری از اشرافی‌گری از دیگر ویژگی‌های رئیس جمهور شهید بود.

حجت الاسلام طاهری اظهار کرد: مدیر جامعه اسلامی باید، مردمی و به دور از روحیه متکبرانه و اشرافی باشد و به مناطق محروم توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه حکومت جامعه اسلامی باید نمونه کوچکی از حکومت امام زمان(عج) باشد، متذکر شد: آزمایش بسیار بزرگی در پیش داریم که ان شاالله با عنایت امام زمان (عج) و منویات مقام معظم رهبری از این آزمایش بزرگ سربلند بیرون آییم.

مردم کردکوی نه تنها در شهر و روستاها نسبت به برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) و قیام ۱۵ خرداد اقدام کردند بلکه بسیجیان این شهرستان رهسپار مرقد امام(ره) شدند تا از سخنان گوهربار رهبر انقلاب بهره‌مند شوند.

مهدی اصحابی، فرمانده سپاه کردکوی در این باره می‌گوید: در راستای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادا و گفتمان امامین انقلاب ۱۵۰ بسیجی به مراسم ارتحال امام(ره) از این شهرستان اعزام شدند.

وی افزود: امام با وعده‌های صادق خود باعث سرفرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران شد و یاد و خاطر معمار کبیر انقلاب و آرمان‌هایی که برای این انقلاب ترسیم کرده هیچگاه فراموش نمی‌شود.

امام وعده‌های صادق امروز در میان ما نیست اما منش و راه امام(ره) با انقلاب اسلامی زنده و مانا است و این پرچم روزی به دست امام زمان(عج) خواهد رسید.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.