1400-12-01 16:01
588
0
78753
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

مسئله اصلی ما امروز عدالت است/ در انتصابات وامدار نمایندگان نبودیم

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مسئله اصلی ما امروز عدالت است و این مسئله در دستور کار رئیس جمهور است و ما نیز بادی به عنوان کارگزار انقلاب اسلامی عمل کنیم.

به گزارش گلستان ما؛ سید محمد رضا حسینی ظهر امروز در آیین معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان اظهار کرد: در مجموعه خود باید عادلانه برخورد کنیم واینگونه می توانیم جایگاه خود را در دولت کریمه احیا کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: ما شهدای زیادی تقدیم کردیم تا انقلاب تداوم یابد و کارگزاران حکومت اسلامی باید به عدل برخورد کنند.

حسینی بیان کرد: مسئله اصلی ما امروز عدالت است و این مسئله در دستور کار رئیس جمهور است و ما نیز بادی به عنوان کارگزار انقلاب اسلامی عمل کنیم.

وی بیان کرد: کارگزاران نظام باید با تبعیض مبارزه کنند، ما انقلاب کردیم مستضعفین به حکومت برسند و عدالت برپا شود و باید در این مسیر گام برداریم.

این مقام مسئول بیان کرد: مبارزه با فساد و تبعیض هزینه دارد و این افتخاری است که بتوانیم پرچم عدالت و پرچم مبارزه با فساد و تبعیض را حتی در یک روز مسئولیت بالا ببریم.

حسینی گفت: امروز مردم از ما تقاضای تحول دارند، عیب و ایرادی در فعالیت های مازندرانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ندیدم ولی مردم تقاضای تحول دارند.

وی افزود: مردم مدیری می خواهند مثل رئیس جمهور ‌که از روسیه خود را بین مردم مستضعف کرمان می رساند و ما چنین مدیری نیاز داریم.

این مقام مسئول بیان کرد: در انتصابات شایسته سالاری را ملاک قرار دادیم و وامدار نمایندگان نبودیم، وزیر کار به دلیل عدم هماهنگی برای انتصاب یک شرکت شیر در استان ها مورد هجمه نمایندگان و درخواست استیضاح قرار می گیرد و ما باید نگاه ما مردم باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.