1395-12-10 07:49
917
0
35896
جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان:

مسئولان نگاه‌های سیاسی را کنار بگذارند/ توسعه همه‌جانبه گلستان اولویت دارد

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: باید نگاه‌های سیاسی را کنار بگذاریم و به توسعه همه جانبه استان فکر کنیم.

به گزارش گلستان ما، حسین کریمی اول در همایش زادروز تولد خواجه نصیر الدین طوسی و روز مهندس در دانشگاه منابع طبیعی گرگان اظهار کرد: جوانان و مهندسان جوان ما در زمان تحریم شرایطی را به وجود آوردند که دشمن فکر آن را هم نمی کرد و این جز با قوه اراده و آرمان امکان‌پذیر نبود.

وی تصریح کرد: کشور نیاز به تحول و حرکت به سمت جلو دارد و این شدنی است اما به شرطی که شما مهندسان جوان ترس به دل راه ندهید، شما و کشور ما دارای توانمندی‌های زیادی است.

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تاکید کرد: ایمان، علم و توکل شما توانمندی‌ شماست که هر جا با این سلاح وارد شدید آنچه را که خواستید در علم بدست آوردید و دنیا را تغییر دادید و باید بر این روند پافشاری داشته باشیم.

کریمی اول افزود: ماباید بر توسعه استان گلستان توجه کنیم و به این مسائلی که چرا فلان سخنرانی انجام شد یا نشد توجه نکنیم چرا که این مسائل سبب پیشرفت استان نمی‌شود بلکه استان نیاز به توسعه دارد و توسعه با تلاش و کارهای جهادی امکان‌پذیر است.

جانشین فرمانده سپاه نینوای استان گلستان تاکید کرد: برای پیشرفت و توسعه استان گلستان و کشور باید تلاش کرد و باید ساخت همه عرصه‌ها را در نظر بگیریم و دست دشمنان را کوتاه کنیم.

کریمی اول تصریح کرد: آمریکا به دنبال ضربه زدن به ماست اما با همه قدرتی که دارد و توطئه‌هائی که می‌کند در مقابل اراده ما شکست می‌خورد، چیزی که در این 38س ال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد آن بوده‌ایم و پس از این هم همینطور خواهد بود.

وی افزود: افتخارات بزرگ کشور در عرصه‌های سازندگی حاصل تلاش و دسترنج مهندسان و متخصصان همین مرز و بوم است و این نشان می‌دهد که ما می‌توانیم کارهای بزرگ را انجام دهیم.

جانشین فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با انتقاد از اینکه چرا برخی افراد هنوز نگاهشان به غرب است، گفت: یادگیری از علم جهان کار بدی نیست کما اینکه بسیاری علم دنیا را از کشورهای دنیا یاد گرفته و امروز به کشور و جهان در حال خدمت هستند.

در این مراسم از تعدادی از مهندسان جوان بسیجی استان گلستان تجلیل شد./تسنیم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.