1395-04-01 10:59
1381
0
33900
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های گلستان:

معنی ندارد افرادی که سر در آخور بیگانه دارند به دانشگاه ها بیایند/ با خائنین به انقلاب تعارف نداریم

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های گلستان گفت: دانشگاه های متعدد کشور حاصل خون بهای شهیدان است و به راحتی به دست انقلابیون نیفتاده که اکنون جولانگاه بیگانگان ضدانقلاب شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو، حجت الاسلام حسنعلی مازندرانی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های گلستان، در دومین نشست فصلی روشنگری و گفتمان سازی بسیج اساتید استان گفت: انقلاب اسلامی خون بهای شهیدان و ایثارگرانی است که مانند شهید چمران با درجه ممتازی در تحصیلات دنیا را رها کردند.

وی افزود: انقلابی که با خون شهیدان بدست آمده توانسته منافع استکبار جهانی و صهیونیست بین المللی را به خطر بیاندازد،کوتاهی در برابر این انقلاب خیانت در امانت است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های گلستان به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مسئولان نظام اشاره کرد و متذکر شد: کشور ما از نعمتی برخوردار است که جهان اثرگذاری آن را فهمیده است، وقتی رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر طرف مقابل برجام را پاره کند ما آن را آتش می زنیم خیلی زود مواضع آنان در کلام تغییر کرد چنانچه وقتی بعد از حادثه منا نیز ایاشان سخنرانی کردند سریع لحن سعودی ها تغییر کرد، ما باید قدردان اسن نعمت باشیم که اگر کوتاهی کنیم فردای قیامت باید پاسخگوی شهدا و امام شهدا باشیم.

حجت الاسلام مازندرانی با بیان اینکه این تصور غلطی است که با آمریکا می توانیم کنار بیاییم، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب چند وقت است که صراحتا گوشزد می کنند که نمی شود بر توهم دوستی با آمریا تکیه کرد، ایشان مدتی است که شفاف تر از گذشته به میدان آمده اند و هشدار می دهند و جزئیات را بیان می کنند و مانند یک انسان کارکشته در کنار مذاکره کنندگان آژیر خطر می کشند که مبادا سرشان کلاه برود.

وی در خصوص تأکید مقام معظم رهبری بر انقلابی بودن نیز عنوان کرد: انقلابیون یاس و ناامیدی و رکود را کنار بگذارند و با صلابت و قدرت در صحنه های گوناگون حاضر شوند تا ارزش های نظام حفظ بشود، آنهایی باید خجالت بکشند که نسبت به انقلاب خائن هستند، آنهایی باید شرمنده باشند که در فتنه 88 ضربات جبران ناپذیری به نظام وارد کردند اما می بینیم برعکس این افراد بعضا با جرات و جسارت هم حرف می زنند!

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های گلستان خطاب به اساتید بسیجی متذکر شد: اساتید بسیجی در مقابل اردوهای مختلطی که رهبر انقلاب نهی فرمودند حداقل پرسشگر باشند، اساتید بسیجی باید مانع حضور افراد بیگانه در دانشگاه های شوند، معنی ندارد افرادی که سر در آخور بیگانه دارند به داخل دانشگاه بیانید، تعارف نداریم این دانشگاه عادی به دست انقلابیون حزب اللهی نیفتاده است که براحتی به بیگانگان ضد نظام داده شود.

حجت الاسلام مازندرانی تأکید کرد: در استان ما یک آموزشکده وجود داشت اما به یمن انقلاب و خون شهدا دانشگاه های مهمی ایجاد شدند، این ها ثمره و خون بهای شهیدان است و جای بیگانگان ضد انقلاب و نظام نیست، ضد نظام هایی که هدف اصلی آنان نیز مقام معظم رهبری است آنها این هدف خود را در سال 88 با شعارهای سخیف خود به نمایش گذاشتند چرا که اثر ولی امر در جهان را احساس کرده اند.

گفتنی است این نشست به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت شهید مصطفی چمران و روز بسیج اساتید برگزار شده بود و در خاتمه با ضیافت افطاری از مهمانان روزه دار پذیرایی شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.