1399-10-08 14:07
1043
0
72331
در حاشیه یک دیدار ؛

درخواست نورمفیدی از سعید محمد چه بود؟

تقاضای من از شما برای استان گلستان این است، با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، به دنبال اجرای طرح‌هایی در بخش اقتصاد باشید که در معیشت مردم تغییر و تحول ایجاد کند و وضع زندگی آنها را بهبود ببخشد.

به گزارش گلستان ما؛  آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار با سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) اظهار کرد: تقاضای من از شما برای استان گلستان این است، با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، به دنبال اجرای طرح‌هایی در بخش اقتصاد باشید که در معیشت مردم تغییر و تحول ایجاد کند و وضع زندگی آنها را بهبود ببخشد.

وی افزود: آن چیزی که مردم با تمام وجود لمس می‌‏کنند یعنی معیشت و زندگی روزمره آنها، چیزی است که سر سفره آنان می‌گذرد. امروز داد مردم از اوضاع اقتصادی و گرانی‌ها بلند است و همه ما شاهد این اوضاع هستیم باید با ایجاد طرح‌هایی به دنبال معیشت مردم با اولویت نخست باشیم. همه ما باید در این اوضاع خاص کشور با کمک به دولت و مجلس و قوه قضاییه و نیروهای مسلح و سپاه از این شرایط عبور کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان تبا بیان اینکه در آستانه سالگرد شهادت شهید بزرگوار  و مرد میدان عمل، شهید حاج قاسم سلیمانی قرار داریم، تصریح کرد: شهید سلیمانی انسانی وارسته  و بی‌ادعا بود که با خدا معامله کرد و تمام زندگی‌اش در مسیر قرب به خدا بود و تمامی سختی‌ها و مرارت‌ها را برای رضایت و خشنودی خداوند متعال تحمل کرد. هیچ‌ گونه توقع و انتظار مادی و دنیوی نداشت، تمام ‌وقت خود را صرف حفظ امنیت کشور  و آسایش مردم مصروف داشت، و مقام شهادت، پاداش خداوند متعال به جهت مجاهدت‌های بی‌وقفه و زحمات و ایثار و ازخودگذشتگی او بود و شهید سلیمانی می‌تواند یک الگو برای همه باشد.

وی بیان کرد: آن چه که قرارگاه سازندگی خاتم در  استان گلستان انجام می‏‌دهد، مورد نیاز این استان است، کارهای بزرگی همانند زهکشی و  ساخت سد و مدیریت آب که در معیشت مردم تاثیرگذار است. من شادی و نشاط مردم شیعه و سنی استان را از اجرای طرح زهکشی و بازدهی آن در اراضی کشاورزی مشاهده می‌کنم و از این رو بسیار خوشحال هستم.

نورمفیدی خاطرنشان کرد: امیدوارم طرح‌های زیربنایی و تحول آفرین مثل پروژه راه آهن اینچه برون به شاهرود و نهایتا به جنوب کشور که سال‌هاست به دنبال تحقق آن هستیم، هر چه زودتر به نتیجه برسد چرا که از پروژه‌های بسیار مهم این استان است و می‌تواند آینده در تصمیمات منطقه‌ای تاثیرگزار باشد. از استاندار گلستان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و همچنین مدیران کل استانی درخواست دارم تا آنجایی که قادر هستند با تلاش‌های خود زمینه  انجام طرح‌های بزرگ را فراهم کنند.

وی در ادامه به تاثیرات مثبت پخش دیدار صمیمانه مقام معظم رهبری با نخبگان و اهالی فرهنگ و هنر اشاره کرد و گفت: آنچه که دشمنان ما  سعی می‌کنند به هر شکل ممکن انجام دهند این است که مردم را  از این نظام جدا کند و قطعا پخش این دیدارها برای مردم موثر خواهد بود این که شخص اول مملکت  این گونه خودمانی و صمیمانه با هنرمندان و ورزشکاران و نخبگانی که در جامعه دارای جایگاه اجتماعی هستند بنشیند و گفت‌وگو کند این کار  بسیار مهم و تاثیرگذاری است. نشست صمیمانه با این افراد و این گونه برخورد کردن قطعا روی خود آنها اثرگذار است و هم روی بخشی از جامعه که به هر حال این‌ها برای آنان ملاک و معیار هستند. پخش این دیدار برای بنده بسیار خوشحال کننده بود.

نماینده ولی فقیه در گلستان ضمن تشکر از زحمات سردار محمد از تلاش های قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در انجام پروژه ‌ای بزرگ همچون طراحی و ساخت  نفتکش 113 هزار تنی قدردانی و از خداوند برای ایشان و مجموعه قرار گاه سازندگی آرزوی توفیق بیش از پیش کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.